FANDOM

Gametitle-FNV.png
Companion wheel.png

Супутниковий коло

Супутникове коло (англ. Companion wheel) — елемент інтерфейсу в Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Супутникове коло — новий елемент інтерфейсу, який з'являється в Fallout: New Vegas. Ця функція покликана забезпечити більш зручне управління напарниками у грі.

Вміст Редагувати

Коло розділений на вісім функціональних секторів:

  • «Холодне/Дистанційне зброя» Ця функція дозволяє гравцеві перемикатися між знаряддями далекого і ближнього бою вшитими в інвентар супутника або покладеними туди додатково. При виборі зазначається, якою зброєю екіпірований супутник в даний момент.
  • «Відкрий спорядження» Відкриває інвентар супутника і гравця в режимі «пліч-о-пліч». При виборі зазначається максимально переносимий супутником вага, а також ступінь завантаженості.
  • «Будь поруч/Зберігай дистанцію» дозволяє супутнику слідувати на короткій чи довгій дистанції від Кур'єра. Дозволяє краще управляти тактикою при використанні дистанційного або вогнепальної зброї.
  • «Назад» дозволяє відсунути супутника на відстань від двох до чотирьох метрів. Одночасно з вибором функції відбувається вихід з меню «Супутникового кола».
  • «Спокійніше/Агресивніше» Перемикання супутника «агресивний» режим (атакує будь-якого ворога, якого він/вона виявляє) і «пасивний» режим (атакує ворогів тільки за участь у бойових діях з Кур'єром).
  • «Використовуй стимулятор» дає можливість застосовувати на супутнику стимулятор з інвентарю Кур'єра. При виборі зазначається рівень ОС супутника і кількість стимуляторів в інвентарі Кур'єра.
  • «Чекай тут/Йди за мною» дозволяє залишити супутника в будь-якому місці. Дана функція не звільняє місце в групі!
  • «Поговоримо» дозволяє перейти в діалог із супутником.

Примітки Редагувати

  • При перемиканні між використанням ближнього і далекого бою напарники будуть давати репліки з поясненнями, яким видом бою вони краще володіють.
  • Супутники не носять броню фракцій, за винятком тієї, до якої вже належать. Шоломи становлять виняток.
  • Пункт "«Використовувати стимулятор»" діє і на роботів.
  • Значок Волт-бою, показує «Дистанційне зброю» тримає штурмову гвинтівку, хоча цього зброї ні в грі.

Випадкова вікі