Fandom

Архіви Fallout

Супутники Fallout 4

6917статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO4.png
Mbox stub.png
Незавершена стаття

Ця сторінка містить список всіх Напарників в Fallout 4.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики Напарників в інших іграх серії Fallout: «Напарник».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout 4, перейдіть на «Портал:Fallout 4».

Напарники Fallout 4персонажі гри, яких за наявності певних умов (перевірка навичок, карми, завершення квесту можна буде найняти. До Того, хто вижив зможуть приєднатися різноманітні супутники, здатні як до підтримки в бою, так і до різноманітної супутньої допомоги, як, наприклад, Собака, здатна шукати і збирати різні предмети.

Загальні відомості Редагувати

У кожного персонажа, якого ви можете взяти в команду, є свої переконання та моральні принципи. В результаті ваших дій або бездіяльності, а також побудови відносин з фракціями і мешканцями Співдружності, думка супутника про вас буде змінюватися в позитивну або негативну сторону. Про ці зміни будуть свідчити спливаючі повідомлення в лівому верхньому кутку екрану. Коли ставлення персонажа до вас проходить чергову відмітку, що він захоче з вами поговорити, а при достатньому рівні відносин може дати особисте завдання (якщо таке є). Причому для продовження квесту іноді потрібно додаткове поліпшення відносин до наступного ступеня довіри. Коли задоволеність супутника вашими діями дійде до межі, він нагородить вас особливої перманентної здатністю, список і опис яких наведено у таблиці нижче. Важливо врахувати, що такі здібності продовжують діяти навіть при зміні супутника.

Також важливо відзначити, що відносини з супутниками повільно підвищуються просто по ходу спільних подорожей по світу. Для тих компаньйонів, які не мають нескінченними приводами для схвалення (як то: злом замків, крадіжка предметів або крафтінг), а виражають його лише в окремих діалогах та квестах, спільне проведення часу і вбивство великих противників буде основним джерелом зростання відносин. При цьому зростання відносин буде тимчасово заморожений, якщо від компаньйона був отриманий особистий квест (наприклад, «Непередбачувану поведінку» від Кюрі), але він ще не був виконаний (так, відносини з Кюрі заморозяться на рівні 499 балів). Порогами відносин, після перетину яких з'являються нові діалоги, є 250, 500, 750 і 1000. Розвиток відносин з деякими напарниками буде заморожений, або Вижив навіть може стати ворогом після вибору фракції.

Як і в попередній серії ігри, напарники володіють власною зброєю середньої якості з нескінченним боєзапасом.

Напарники можуть самостійно підбирати і використовувати спорядження з убитих ворогів.

Нові можливості Редагувати

На відміну від попередньої частини гри, в Fallout 4 з'явилася можливість давати команди свого супутника, причому різні супутники володіють різними навичками. Наприклад, Нік Валентайн добре розбирається в комп'ютерах. Для того, щоб відправити його зламувати комп'ютер, потрібно віддати йому наказ допомогою діалогу, після чого повернутися до комп'ютера і натиснути кнопку дії, при цьому вам необхідно знаходитися на деякій відстані від комп'ютера, в іншому випадку спробу злому зробить безпосередньо ваш персонаж.

Всі людиноподібні напарники (люди або сінти) можуть користуватися силовий бронею. Для цього потрібно вказати напарнику на силову броню, попередньо вигнавши» її зі станції обслуговування, інакше він не зможе до неї підійти. Важливо пам'ятати, що:

  • напарники не використовують заряд ядерного блоку;
  • елементи силовий броні на напарника, так само як і на персонажі, здатні вийти з ладу при отриманні певної шкоди.

Можливі напарники Редагувати

  • Уміння — персонаж володіє їм спочатку і може задіяти його, поки є супутником Вижив.
  • Здатність — її на постійній основі отримує Вижив після досягнення максимального рівня відносин з даним персонажем.
Зображення Ім'я Раса Вміння Здатність Місцезнаходження Романтичні стосункиРомантичні стосунки
Fo4 Cait.jpg Кейт Людина Може зламувати замки (чим вище складність, тим більше шанс зламати одну з шпильок при зломі). Поспішна стрільба
Більш швидке відновлення очок дії при здоров'я нижче 25 %
Бойова зона так
Codsworth E3 PostWar.png Кодсворт Робот (Містер Помічник) Конденсує вологу і раз в день видає очищену воду Симпатія до роботам
+10 до опірності проти энергооружия роботів
Сенкчуарі немає
Curie.jpg Кюрі робот (Містер Помічник), сінт (згодом) Раз в день видає стимулятор (в тілі синта видає рідше) Військовий лікар
Раз в день відновлює 100 очок здоров'я, якщо рівень здоров'я впаде нижче 10 %.
Притулок 81 так
Danse.jpg Паладин Данс Сінт Постійно носить силову броню (модель змінюється з рівнем) з забарвленням Братства Стали (з відповідним опором). Періодично генерує в інвентарі ядерні блоки, доступні через обмін. Знай свого ворога
Збільшує втрати по гулям, синтам і супермутантам на 20 %
Кембриджський поліцейський відділок так
Fallout-4-deacon.jpg Диякон Людина Добре бреше. Постійно міняє одяг. Плащ і кинджал
+20 % утрати в скритності, +40 % тривалість стелс-бою
Стара Північна церква немає
Fo4 Dogmeat E3 Outtro.png Псина Собака Здійснює пошук і збір предметів заданого типу.
Зі здатністю «Бойовий пес» в гілці «Харизми» отримує можливість утримувати противника, калічачи його або викликаючи кровотеча.
Відносини з Псиной спочатку максимального рівня Паркінг вантажівок «Червона ракета» немає
Fo4 John Hancock.jpg Хенкок Гуль При розмові періодично видає який-небудь наркотик Изотопь
Індикатор критичної атаки заповнюється на 20 % швидше при рівні радіації вище 250 од
Добросусідство так
Fo4 MacCready.png Маккріді Людина При розмові періодично видає патрони Смертельний постріл
Ймовірність попадання в голову в VATS збільшена на 20 %
Третій Рейок (Добросусідство) так
Nick Valentine.jpg Нік Валентайн Сінт Може зламувати термінали (чим вище складність, тим довше процес злому) Серце зі сталі
Отримання додаткової спроби злому, а час відновлення терміналів зменшується на 50 %
Даймонд-сіті немає
Fo4 Piper cropped.png Пайпер Людина При розмові періодично видає якусь солодкість (жувальні пастилки, ядер-колу, цукрові бомби) Чарівний мова
Отримання подвоєного досвіду за успішне переконання і відкриття нових локацій
Даймонд-сіті так
Preston Garvey.jpg Престон Гарві Людина Періодично генерує стимулятори, сигнальні ракети і димові шашки. Сам предмети не віддає, забирати можна через обмін Разом ми сильні
+20 % утрати і +20 % опірності урону в разі зіткнення з трьома і більше ворогами
Конкорд так
Strong.png Силач Супермутант При розмові періодично видає якесь м'ясо (м'ясо кротокрыса, м'ясо таргана і т. д.) Берсерк
+20 % утрати зброєю ближнього бою коли здоров'я опускається нижче 25 %
Трініті-тауер немає
X6-88.jpg X6-88 Сінт Періодично видає енергетичні батареї Хвильовий щит
+20 до опірності энергооружию
Інститут немає
Fallout 4 Automatron pre-release 7.png Ада Автоматрон Раз на добу видає випадковий непотріб. Немає Уоттс Електронікс немає
Old Longfellow.jpg Старий Лонгфелло Людина ? Мудрість мисливця опірність звичайного та енергетичного втратам у тварин і морських тварюк знижена на 25 % Фар Харбор, пізніше Хатина Лонгфелло немає
FO4NW Porter Gage.png Портер Гейдж Людина (рейдер) Дозволяє в меню діалогу купувати у нього боєприпаси, одяг і зброю. (Не продає на території пустки) Знання, здобуті кров'ю
+5% досвіду за вбивство і +10 стійкість до втрати
Арена «Ядер-Мобильчиков»; Ядер-Таун, США так

Примітки Редагувати

  • Цікаво, що всіх своїх напарників виживший може відправити в одне поселення, але вони будуть толерантними один до одного, хоча при інших обставинах у Співдружності вони повинні були б бути агресивні до своїх ворогів (наприклад, і паладин Братства Сталі, і супермутант, і мисливець Інституту можуть спокійно ходити по Сэнкчуари).
  • Будь напарника можна скласти нескінченну кількість вантажу: потрібно віддавати супутнику предмети не через меню обміну, а наказуючи обшукувати трупи\ящики або підбирати предмети з підлоги.
  • Ставлення напарників до Вижив може істотно відрізнятися після проходження сюжетної лінії за ту чи іншу фракцію. Наприклад, проходження фінальної ланцюжка за Братерство Стали автоматично робить Х6-88 ворогом Вижив, але при цьому поселенці та інші напарники, перебуваючи в одному з ним поселенні, не реагують на нього як на ворога. Однак, при проходженні основний ланцюжка квестів на стороні, наприклад, "Підземки" не робить ворогами нікого з напарників. Включаючи і Х6-88, який, по всій видимості, навіть не в курсі, що Інститут був зруйнований.
  • Будь-потенційний партнер може відреагувати на дії Вижив, перебуваючи недалеко від нього. Навіть якщо в даний момент він не вибрано в якості напарника (можна зібрати хоч усіх напарників разом). Більшість напарників схвалюють (з'являється відповідний напис), коли Вижив бере квест у поселенця (врятувати викраденого поселенця або зачистити локацію від нападників гулей, рейдерів або мутантів). Повторювати вподобане напарнику дію можна після швидкого збереження і завантаження з цього збереження. Наприклад випивати, приймати хімію або зламувати замки і т. п. Нескінченно зламувати замки можна на локації «Бек стріт аппарел». Там є сейф, який можна замикати з терміналу поряд.
    • Беремо, наприклад, Пайпер або Диякона (їм подобається, коли ламають замки). Зачищаємо «Бек стріт аппарел» (подібний сейф є в Тікондерога і на даху Водоочисної станції «Уестон»). Знаходимо сейф з терміналом. Зламуємо сейф шпилькою. Отримуємо повідомлення про те, що Пайпер сподобалося. Замикаємо сейф з терміналу. Підходимо до сейфа, він знову замкнений. Сохраняемся (швидке збереження), завантажуємося. Знову повторюємо до тих пір, поки Пайпер не просто сподобається, а вона захопиться. Говоримо з Пайпер і так далі. До тих пір, поки Пайпер не «дасть» Вижив свій бонус «Чарівний мова». Сейф доведеться розкрити близько 60 раз і провести 4 діалогу з Пайпер. Але це того варто, хоча і називається save scumming (шахрайство з збереженнями).
    • З Кейт можна отримати квест, просто споживаючи міцний алкоголь. Після квесту алкоголь не діє на поліпшення відносин.
    • З Хенкоком можна глушити хімію — він же її і дає разів на добу.
    • З Маккріді можна красти предмети в Даймонд-сіті (при цьому не потрапляючи).
    • З Силачем можна зачистити густонаселену локацію і, маючи навичку канібалізму, пожирати трупи. Ідеальна комбінація "взяти квест Мінітменів по зачистці рейдерів" -> "вбити квестових рейдерів і з'їсти їх трупи", при канібалізм (на складності виживання) постійно буде вискакувати повідомлення що мовляв не про ту їжі вижив мріє, тобто тіло вимагає поїдання м'яса, звичайна їжа при цьому не буде викликати задоволення.
  • Рівень відносин (в цифрах) з напарником можна дізнатися за допомогою консольної команди getav CA_affinity, так наприклад одягаючи силову броню при взятому компаньйоні Силаче - відносини будуть погіршуватися на 7.5 одиниць при кожному використанні такої.

Шаблон:Navbox Напарники FO4

Випадкова вікі