FANDOM

Gametitle-FOBOS
FOBoSLogoНаступна інформація заснована на даних Fallout: Brotherhood of Steel и не підтверджена основним каноном.

Армія Аттіса (англ. Attis Army) — організація "Fallout: Brotherhood of Steel", поряд з армією Гамморина, одна з двох найбільш потужних, численних і небезпечних організованих угруповань супермутантів, уцілілих після розгрому основних сил армії Творця, очолювана колишнім командувачем одного із з'єднань супермутантом по імені Аттіс.

Опис Редагувати

Історія Редагувати

Після руйнування 2161 ріку Собора військової бази Маріпоза і що послідувала услід за цим розгрому армії Творця значна кількість уцілілих супермутантів відступала на схід, через Велику Пустелю. Оскільки саме за цими супермутантами через деякий час була спрямована в погоню експедиція Братства Стали, можна припустити, що на схід пішло більшість організованих супермутантів.

Загін Аттіса був у числі тих супермутантів, які відступали на схід і південний схід, у напрямку Техаса. Можна припустити, що їм вдалося приховати маршрут свого руху і власну чисельність, оскільки старійшини Братства не розглядали загін Аттіса як серйозне джерело загрози, і в подальшому, при організації «техаської експедиції», Ромбус не зустрів у них підтримки.

Під час просування супермутантів на схід Аттіс займався відновленням сил своїх підлеглих і одночасно шукав відомості про вірус ФЕВ. Пізніше йому вдалося отримати інформацію про експерименти, які проходили в Секретному Сховища, і його примірному місцезнаходження.

Аттіс був переконаним стороником ідеї Єдність Єдності і розраховував, що результати досліджень і запаси вірусу в цьому Сховище можна використовувати — якщо не для створення ліки від безпліддя, то для збільшення чисельності супермутантів. Крім того, Аттіс розглядав Сховище в якості основної оперативної бази для власної армії.

В результаті переговорів з Джейн Аттісу вдалося укласти угоду з рейдерами про постачання рабів (а можливо, і не тільки рабів). Можна припустити, що угоду було вигідним і для рейдерів, але чим саме розплачувалися з ними супермутанты — невідомо (можливо, ділилися награбованим).

Однак переговори з мешканцями міста Лос виявилися безрезультатними, тому основні сили армії Аттіса обложили місто. Прибулий в цей момент до міста загін паладинів Братства під командуванням Ромбуса виявився атакований супермутантами і практично повністю знищений.

Надалі, використавши ключ-карту, захоплену у послушника Братства Сталі, супермутанты відкрили двері Секретного Сховища і, зламавши опір захисників, поступово зуміли захопити всю споруду.

На нижніх рівнях командувач армією потрапив під вплив вірусу ФЕВ і почав перетворюватися на величезний безформний згусток біомаси.

Аттіс почав поглинати підлеглих, в результаті вцілілі супермутанты почали атакувати «тіло» свого колишнього командира, а послушник Братства Стали зумів активувати систему самознищення бункера.

"Fallout: Brotherhood of Steel" Редагувати

Станом на початок листопада 2208а, сили армії Аттіса зосереджені в околицях міста Лос і налічують щонайменше кілька сотень озброєних солдатів, серед яких зустрічаються важкоозброєну воїни та ще більш небезпечні тіні.

Якість озброєння і захисного спорядження істотно поступається супермутантам з армії Гамморина, проте при цьому дещо краще, ніж у загонів армії Творця[2] (в якості прикладу можна зауважити, що хоча у багатьох супермутантів армії Аттіса є металеві обладунки, зброю їм явно не вистачає — значна частина рядових озброєна лише примітивним холодною зброєю[3]).

При вибуху ядерного заряду Секретне Сховище було зруйновано, а перебували в ньому супермутанты — знищені.

Інформації про подальшу долю армії Аттіса не є, однак відомо, що окремі, вороже налаштовані до мандрівникам Супермутанты зустрічалися в Пустотах штату Техас і в подальший час[4].

Поява Редагувати

Армія Аттіса з'являється тільки у Fallout: Brotherhood of Steel.

Примітки Редагувати

  1. Аттіс згадує, що він є «генералом армії супермутантів» при першій зустрічі з протагоністом ("I am Attis, a general in the mutant army..."), однак його звання в армії Творця невідомо.
  2. Наприклад, багато рядові бійці-супермутанты армії Аттіса одягнені в обладунки, грубо зібрані з великих металевих пластин, а їх єдиним озброєнням є громіздкі латные рукавички з закріпленими на них металевими шипами зразок лезового кастета... але в багатьох рядових супермутантів армії Творця в 2161 році не було і цього.
  3. Навіть сам Аттіс озброєний мечем.
  4. Fallout: Brotherhood of Steel 2 Design Document, page 14-15

Випадкова вікі