FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Супермарт.

« Від продуктів до електроніки, від садового приладдя до домашнього оздоблення. У «Супермарті» знайдеться все! »

— з рекламного постера

«Супермарт» (англ. Super-Duper Mart) — локація "Fallout 3".

Розташування Редагувати

«Супермарт» знаходиться поруч з річкою Потомак, на північ від Грейдича і на схід від Мегатонни, неподалік від станції метро Фаррагут-вест (протилежний берег).

Опис Редагувати

Колишній супермаркет, перетворений в базу рейдерів. Можливо, «Супермарт» був елементом великої торговельної мережі, продавала найрізноманітніші товари. Згідно запису у терміналі на заводі «Ядер-кола», «Супермарт» — один з трьох об'єктів експериментальної програми «Квантова ядер-кола» (поряд з торговим центром «Парадіз-Фоллз» і бакалією Олд-Олни), через які в ході рекламної кампанії передбачалося здійснювати пробні продажі нового виду ядер-коли — квантової. Це, зокрема, пояснює, чому на складі є кілька пляшок квантової ядер-коли.

Велика парковка з автобусною зупинкою перед будівлею є місцем випадкових зустрічей. З боку річки територію вздовж паркування на ранніх стадіях гри патрулює пара роботів-шпигунів Анклава. Крім кістяків машин і кількох навісів для візків біля «Супермарта» можна виявити чотири підвішених тіла рейдерів зі сторони входів і всюди — графіті на стінах, за якими легко здогадатися, кому належить територія, а також два торгових автомата з ядер-колою. З південно-сходу парковка обгороджена довгим парканом із сітки, що може представляти незручність для бійців ближнього бою.

На парковці можна наткнутися на Брайана Уїлкса і отримати квест «Вони!».

Мешканці Редагувати

Спочатку в «Супермарте» мешкають 6 рейдерів. Після відкриття аптеки — з'являються ще чотири.

Всередині будівлі Редагувати

У будівлі два входи: «південний» через вестибюль веде до більш охоронювану частина торгового залу і туалети; «північний» призведе до однієї з кімнат з даними, що зберігаються там зброєю, боєприпасами та продуктами. Повз майже порожніх стелажів, поверх яких рейдери для зручності переміщення поклали містки з дощок, можна дістатися до складських приміщень. У правому в одному з металевих ящиків знаходиться ключ від аптеки «Супермарта», розташованої навпроти лівого входу. Двері в неї можна також зламати (середній) або відкрити з термінал (простий). Всередині ще один термінал, призначений для запуску експлуатаційної програми та активації протектрона, який після перевірки карти офісного клерка (лежить на терміналі) допоможе Самотньому Подорожньому у захисті від чотирьох з'явилися рейдерів (про повернення яких можна почути по интеркому у північного входу). Рейдери відроджуються кожні 72 години, але всередину будівлі більше не заходять.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в «Супермарте». Всі знахідки нікому не належать і їх можна взяти без втрати карми.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
*** З деяких пасток можна отримати предмети, вони не продубльовані у відповідному розділі вище, якщо не вказано протилежне **** "Прив'язка карті Супермарта"

Примітки Редагувати

Стрільба по стрічковим транспортерам на касах супроводжується появою бризок крові і «ран», аналогічних тим, що виникають при попаданні по живим цілям.

Околиці Редагувати

Поява Редагувати

«Супермарт» з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Картинка на одному з рекламних постерів з мінімальними змінами запозичена з обкладинки-коробки з настільної гри
за типом монополії «The Game of Shopping at the Supermarket» 1955 року випуску, видавництва Whitman Publishing.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Довоєнні організації

Випадкова вікі