FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 BSGametitle-FO3 PL
Icon disambig
Суперкувалда з'являється і в інших іграх.

Суперкувалда (англ. Super sledge) — холодне зброя Fallout 3.

Характеристики Редагувати

Крім грізного вигляду, значної ваги, низькій швидкості атаки і серйозного витрати ОД у режимі V. A. T. S., це зброя має також значним збитоком і запасом міцності.

У хорошому стані і при наявності добре розвинутої навички володіння їм, суперкувалда здатна вбити одним критичним ударом (нанесеним в режимі скритності, наприклад) більшість зустрічаються в грі видів супротивників, включаючи солдатів Анклаву і супермутантів.

Місцезнаходження Редагувати

Варіанти Редагувати

  • Суперкувалда Фокса — унікальна суперкувалда, що належить одному з можливих напарників головного героя, розумного супермутанту по імені Фокс. Від оригіналу відрізняється меншою вагою, збільшеним втратою і міцністю. Може бути отримана через меню обміну зброєю.
  • вищого паладина Крос є своя особиста суперкувалда, але вона недоступна персонажу гравця.
  • У додатку Broken Steel повинен був з'явитися «Розрядний молот» (англ. Discharge hammer) — унікальна суперкувалда, яка на додачу до основного втратам завдавала б додаткові ушкодження електричним струмом.

Примітки Редагувати

  • Суперкувалда, що входить до складу спорядження вищого паладина Крос, не схильна до зносу і важить всього 3 фунти.
  • У додатку Operation: Anchorage під час атаки китайського штабу можна помітити солдатів в силовий броні, екіпірованих суперкувалдами, які не можуть бути використані Подорожнім.

Поява Редагувати

Суперкувалда з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout: Brotherhood of Steel, Van Buren та Fallout Extreme.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Концепт-арти Liquid Development Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Суперкувалды, використовувані супермутантами-босами, наносять додаткові 25 очок шкоди за удар, коли використовуються іншими персонажами проти Самотнього Подорожнього (при цьому шкоди ігнорує СУ броні і не залежить від стану самої зброї). Вони повністю ідентичні звичайними суперкувалдам.