FANDOM

Gametitle-FO3

Сувенірна крамниця (англ. Souvenir shop) — локація Fallout 3, будівля, розташоване всередині печер Літл-Лемплайт на південь від входу в Убивчий прохід.

Опис Редагувати

Являє собою дерев'яне будинок, побудоване на дерев'яних брусах і воздвигающееся на верхньому рівні печер. Піднятися до входу в крамницю можна по сходах. До будівлі на верхніх рівнях підведено багато проводів з електричними лампочками.

Зсередини лавка поділена на дві частини: основна зона обставлена уцілілими і частково сломавшимися полицями, на яких знаходяться ящики з боєприпасами і інструментами, а поряд з полицями розташований матрац. Навпроти входу в крамницю розташований великий стіл і поруч стоїть генератор, на якому стоїть касовий апарат.

У спальній зоні є односпальне ліжко і ванна.

Вся лавка обставлена різними речами, що мають малозначне застосування. Взяття будь-яких речей (крім голодисків) і розкриття контейнерів веде до втрати карми.

Мешканці Редагувати

  • Барахольщик — власник Сувенірної лавки, який збирає різні речі і намагається їх приводити і зберігати їх у хорошому стані. Він здійснює торгівлю, продаючи різні речі.
  • Мер Мак-Кріді приходить в крамницю в нічний час, щоб поспати.

Квести Редагувати

Штучний ОсібСамотній Подорожній може розпитати у Барахольщика, що той знає про який втік андроїд.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в сувенірній крамниці.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Двері сувенірної лавки іноді закривається зсередини (рівень злома: Легкий). Якщо спробувати зламати замок, то можна викликати ворожість з боку дітей і втратити кілька одиниць карми.

Поява Редагувати

Сувенірна крамниця з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати