FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутньої інформацією.

« Стрілки — найбільш організовані найманці Співдружності. Вони досвідчені, беспринципны і готові взятися за будь-яку справу... якщо гонорар виявиться досить великим. »

Завантажувальний екран

Стрілки (англ. Gunners) — організація Fallout 4.

Опис Редагувати

Діяльність Редагувати

Воєнізована організація найманців, що використовує стиль армії, але за діяльністю схожа з рейдерами. На відміну від рейдерів, крім звичайних нальотів на поселення, грабежів, вимагань і викрадень, Стрілки також займаються виконанням різних контрактів: як по доставці і супроводу різних вантажів, так і по ліквідації різних цілей.

Крім цього вони відмінно підготовлені, екіпіровані і мають воєнізовану структуру керівництва, схожу з армійської за військовим званням, ієрархії і субординації. В їх арсеналі є різне технологічне зброю — як вогнепальну, так і лазерне і плазмове. У деяких локаціях в грі їх можна зустріти навіть використовують винтокрыли. Ймовірно, вся ця екіпіровка та оснащення здобуті Стрілками в ході грабежів і мародерства на занедбаних і законсервованих військових базах, складах і кинутих армійських блокпостах — цим же можна пояснити активне використання ними армійської бойової броні, військової уніформи та іншої екіпіровки.

Відомо, що Стрілки були відправлені в Салем здобути яйця кігтя смерті за завданням Веллінгем[1]

Локації Редагувати

Зазвичай Стрільців можна зустріти в околицях військових баз і блокпостів, але також вони можуть зустрічатися і в будь-яких інших локаціях. По всьому Співтовариству у Стрільців є безліч різних опорних пунктів, укріплених баз.

Взаємодія з іншими організаціями Редагувати

По відношенню до Вцілілий та супутникам практично завжди ворожі.

Примітки Редагувати

  • Винтокрылы у Стрільців з'являються після прибуття в Співдружність Братства Стали.
  • В одній з випадкових зустрічей Вижив може зустріти трьох нейтральних стрільців, які потребують мито за прохід по дорозі (сума коливається від 500 до 2000 кришок). Досить ввічливі по відношенню до Вижив і ведуть діалог як професійні митники, вживаючи забавні репліки. Протагоніст може тричі спробувати знизити величину плати або відмовитися платити зовсім. У разі відмови сплатити мито атакують Вижив.

Поява Редагувати

Організація Стрілки з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Рід занять і організованість Стрільців у Співдружності схожі з тенденціями діяльності компанії «Кіготь» на Столичного пустища.

Примітки Редагувати

Стрілки