FANDOM

Gametitle-FO4

Страж Доглядача (англ. Overseer's Guardian) — унікальний бойової карабін Fallout 4.

Опис Редагувати

Особливий бойовий карабін, частина запасів довоєнного спорядження в Сховище 81, пущених на торгівлю з зовнішнім світом. Особливістю цієї зброї є легендарне властивість «Двухзарядный», що дозволяє випускати в ціль два замість одного заряду при витраті одного патрона ціною погіршення влучності. Крім цього властивості (і обумовлених їм ціни і влучності) і унікального назви абсолютно ідентичний стандартного бойового карабіна.

Базові характеристики Редагувати

Пояснення: так як зброя у Fallout 4 здатне до модифікації, «базової» прийнято вважати конфігурацію, при якій в назві зброї присутні тільки тип і клас. В даному випадку назва не змінюється при модифікаціях, і за базу взято базовий напівавтоматичний і автоматичний варіанти. Базові характеристики розраховуються для зброї базовій конфігурації.

Клас Основний перк Базові компоненти damageIcon damage АВМ ОД/ ДальністьIcon range ТочністьIcon attack weightIcon weight Вартість в кришкахIcon merchant
Напівавтоматичний
Карабін Експерт з карабінів Штатний ресивер, довгий стовбур, коротка ложа, штатний магазин, штатний приціл, без насадки 33+33 (дод. заряд) 33 203 66 12.9 1175
Автоматичний
Карабін Командос Базові компоненти і ресивер з автоогнем 22.5+33 (дод. заряд) 90 191 58 14.1 1204

Примітки Редагувати

  • Набір можливих модифікацій і характеристики зброї повністю аналогічні таким у стандартного бойового карабіна.
    • Увага: конкретний набір модифікацій цієї зброї визначається випадковим чином в момент першого знаходження Сховища 81, тому його зовнішній вигляд і характеристики можуть відрізнятися у різних гравців.
    • Зброя не може бути перероблена в пістолет, завдяки модифікаціям може ставати карабіном або автоматичною зброєю.
  • В Піп-бій відображається сумарний втрат зброї з урахуванням властивості «Двухзарядный». Важливо пам'ятати, що шкоди дод. заряду не змінюється при модифікаціях, хоча і схильний до впливу здібностей.
  • Спроба додати зброя консоллю призводить до отримання базового бойового карабіна без легендарного властивості, але з вірним назвою.

Отримання Редагувати

«Страж Доглядача» продається в Сховище 81 у Алексіс Комбс.

Поява Редагувати

Страж Доглядача з'являється тільки у Fallout 4.