FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FO4.png
Mbox default.png
Незавершена стаття

« «Столичне пустище»... І як до цього дійшло, Америка? Як лідери однієї з найбільших націй на Землі дозволили їй... померти?

Відповідь дуже проста. Некомпетентність. Некомпетентність вищих ешелонів влади. Ми сліпо повірили полудуркам. У наших бравих лідерів було все, що їх душа бажала — влада, багатство, престиж. І, розумієш, Америка, вони заледащіли. О так, а лінь — це мати дурниці.
»

Радіо Анклаву

Столичне пустище (англ. Capital Wasteland) — основна ігрова локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Це офіційна назва руїн Вашингтона і його околиць. Пустище простяглось від Рейвен-Рок на Північному-Заході до Ривет-Сіті на Південному-Сході і перетинається річкою Потомак, яка ділить її на дві приблизно рівні частини.

До Великої війни ця територія була частиною Співдружності Колумбії і включала Округ Колумбія з найбільш великими містами:

Ядерний удар перетворив Бетесду в руїни, згодом населені рейдерами, зруйнований Олд-Олні захопили Кігті Смерті, Андейл пережив післявоєнний голод завдяки канібалізму місцевих жителів. В Арлінгтоні збереглися лише зайнята колишніми китайськими десантниками Мама Дольче і Національне кладовище. У Спрингвейлі майже немає населення, а в Джермантауні заснували базу Супермутанти.

Вашингтон Редагувати

Concept02B-1-.jpg

Капітолій.

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Вашингтон

Під час Великої Війни, місто піддалося численним ядерним ударам, у результаті яких він перетворився в гарячі, заражені радіацією руїни. Столиця прийняла на себе основний удар, тому на східному березі Потомака вціліли лише окремі рідкісні будови. Через повсюдного обвалення будівель, на більшості старих вулиць, місто перетворився на своєрідний лабіринт, з-за чого основним способом пересування по ньому є система метро, яка, тим не менш, також погано збереглася. Частина тунелів завалено, а деякі станції зовсім недоступні.

Багато історичних пам'яток, такі як Капітолій, Технічний музей і Молл нині окуповані супермутантами. Від інших, як, наприклад, від Білого Дому, взагалі нічого не залишилося, крім радіоактивного кратера.

На відміну від руїн Вашингтона, частина Столичного пустища, що відноситься до Вірджинії, більш відкрита, з меншою кількістю будівель і руїн, тому подорожувати по ній набагато простіше.

Екологія Редагувати

TenpennyView.jpg

Місцевість біля Тенпенні-Тауер.

Незважаючи на те, що з моменту падіння бомб минуло 200 років, Столичне пустище все ще малопридатне для життя. Через високий рівень отруйних речовин у ґрунті, воді і повітрі, в окрузі практично відсутня рослинність, з цієї ж причини займатися сільським господарством і виростити щось на цій землі практично неможливо.

Найбільш радіоактивним пустки місцем є область біля входу в Сховища 87, де людина може померти від радіації за лічені секунди.

Мешканці Редагувати

FO3 super mutant behemoth.png

Бегемот — найбільша істота на пустки.

Істоти Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Істоти Fallout 3

Столичну Пустку населяють безліч ворожих мутованих істот, зокрема:

З нейтральних же істот можна відзначити брамінів, птахів та деякі дрібні види мурах.

Поселення Редагувати

На Столичному Пустощі є кілька великих поселень:

А також дрібніші:

Організації Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Організації Fallout 3

Найбільш впливовими в регіоні є фракції:

Див. також Редагувати

Появу Редагувати

Столичне пустище з'являється у Fallout 3 та згадується в Fallout 4.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Редагувати

Посилання Редагувати

Шаблон:Navbox Місця дії

Випадкова вікі