FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станції.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станції мережі «СатКом».
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Станція мережі «СатКом» NW-07c (англ. SatCom Array NW-07c) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Станція супутникових антен, що входить у передвоєнну систему супутникового зв'язку СатКом. Розташована на північному-заході Пустки на південь від електростанції MDPL-05.

Станція складається з двох корпусів, але з південного впала тарілка антени, а замурований вхід. Впала тарілка служить житлом для мародера.

Північний корпус добре зберігся. Вхід в корпус розташований з західного боку. У центрі встановлено металеві сходи на верхні поверхи будівлі, з яких можна вийти на балкон. Корпус, подібно до більшості доступних для відвідування будівель СатКом, складається з двох приміщень: основного і службового. Приміщення з'єднані переходом по зовнішньому балкону. Із службового приміщення можна потрапити всередину тарілки антени. У південній частині основного приміщення, знаходиться стелаж і вогнегасник. У східній частині над столом розміщена шкільна дошка. Іноді зовні корпус охороняє один солдат Анклава.

Після проходження квесту «-05-0010Жива вода», станцію займають війська Анклава: два-три солдата, офіцер і вчені. Всередині з'являється також купа мертвих гулей, їх вбили анклавовцы і збираються спалити трупи. Можна обібрати тіла гулей і знайти трохи зброї і одягу в поганому стані. Над тарілкою можуть пролетіти два винтокрыла.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* станції мережі «СатКом» NW-07c. Всі знахідки розташовуються на першому поверсі, нікому не належать і їх можна взяти без втрати карми.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Околиці Редагувати

Поява Редагувати

Станція мережі «СатКом» NW-07c з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Якщо повернутися в цю локацію через кілька ігрових днів після зачистки, то можна виявити, що всі гулі живі. Вони не захочуть розмовляти з гравцем, а при спробі вступити в діалог будуть відповідати стандартними для Мешканців Пусток фразами, причому їхні голоси будуть людськими, а не гульскими і їх зброю буде невидимим[1]

Примітки Редагувати

  1. Це пов'язано з особливостями роботи респавна в грі: через деякий час після вбивства безіменного персонажа, він оживе. Причому, пожвавлення відбудеться тільки в тому випадку, якщо труп залишився цілий, а не перетворився в купу попелу або в'язку рідину. Це дає підставу припустити, що респавн посилає NPC команду «resurrect», через деякий час після його смерті.

Галерея Редагувати