FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

« Станція Кавакетак. З Фар-Харбору рухатися по трасі 233 на трасу 102. Слідувати по Кеннет Рідж роуд, до Тремонту, Мен.

Проїхати по ґрунтовій дорозі від розвилки півмилі, офіс зліва.[1]

»

— Напис на рекламному плакаті табору

Станція Кавакетак (англ. Kawaketak Station) — локація Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Туристичний табір стоянка «Кавакетак» знаходиться на південно-західній частині Острова, південно-західніше Святилища Сяючої вершини і північно-західніше Зруйнованої церкви.

До табору веде стара ґрунтова дорога, на якій якимось дивом збереглися численні сліди від шин. В самому таборі всього три невеликих дерев'яних будиночка, у яких коли-то можна було переночувати серед вікових дерев, а потім продовжити подорож по національному парку.

На момент першого візиту Вцілілого табір давно прийшов в занепад, будиночки напівзруйновані. Непогано зберігся лише один, в якому і влаштувалася біглянка сестра Гвінет.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Маркер з'являється на карті в ході квесту «Єретичка» після того, як Вижив збере всі частини плаката в святих місцях Дітей Атома.

ГалереяРедагувати

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon На цьому ж місці в реальному світі на острові Басс Харбор в Тремонті, існує туристичний табір стоянка зі схожими дерев'яними будиночками і назвою Квайетсайд Кемпграунд Quietside Campground.

Поява Редагувати

Станція Кавакетак з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Примітки Редагувати

  1. Приблизний переклад