FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Станція «Ядер-Світ» (англ. Nuka-station) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на півдні «Ядер-Світу». Являє собою кінцеву станцію діючої монорельсової дороги, що зв'язує Співдружність з парком розваг. Саме на цій станції Вцілілий вперше вступає в післявоєнний «Ядер-Світ», де починаються нові пригоди. Добре збережена будівля станції рейдери перетворили в лабіринту з пастками. Заманюючи довірливих подорожніх в парк, вони пропонують їм пройти якесь «Випробування». В інформаційному терміналі станції можна прочитати своєрідне «напуття» перед довгою і небезпечною дорогою. Судячи з кількості трупів (поселенців, торговців, стрільців, рейдерів і навіть супермутантів) протягом усього шляху, «Випробування» проходять далеко не всі. У лабіринті на території станції Вижив може виявити тіла Сайкс, Щасливчика, Офелії і Коріна.

Існують чотири виходи зі станції — в транзитний центр, технічні тунелі, двері перед Випробуванням» та ліфт на платформі. Всі вони (крім дверей в технічні тунелі) заблоковано до закінчення квесту «Ось так прокотили».

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

По прибутті на станцію «Ядер-Світ» відбувається автозбереження на будь-якому рівні складності, включаючи режим «Виживання».

Поява Редагувати

Станція «Ядер-Світ» з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати