FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити галерею якісними картинками локації.

Станція «Сенека» — північний захід (англ. Northwest Seneca station) — локація Fallout 3, станція метро, стала притулком для Мерфі.

Опис Редагувати

Вхід в метро розташований на північний схід від Арефу, на протилежному березі Потомака. Потрапити можна тільки в самий початок станції, інша частина завалена уламками. Збереглися лише туалети з залом очікування (A) і службові приміщенняB). Перед турнікетами лежить тіло мертвого мешканця пусток і три торгові візки (E).

Зал очікування Редагувати

Зал — кругле в плані приміщення з центральної колоною. В залі встановлено: торгомат і фонтан; біля автомата з ядер-колою, капає на валяється скелет радіоактивна рідина з труби під стелею. Із залу виходять три коридори: головний перехід станції (до турнікетів) і чоловічий (C) і жіночий (D) туалети. У залі і туалетах Самотнього Подорожнього чекають три Кротощура.

Службові приміщення Редагувати

Службові приміщення розташовані за турнікетами, перед заваленим уламками спуском до платформи. Складаються з чотирьох кімнат.

У двох кімнатах гулі Мерфі і Барретт влаштували лабораторію по виготовленню ультра-гвинти.

У першій кімнаті лабораторії (відразу біля входу) знаходяться: книжкова шафа, лабораторний і обідній столики, стелаж і піч (не контейнер). На книжковій шафі розташовуються пара дерев'яних ящиків і телевізор.

У другій кімнаті лабораторії (прямо від входу) знаходяться: книжкова шафа і матрац (недоступна для відпочинку).

У третій (невикористовуваної, праворуч від входу) кімнаті на стіні розташовується книжкова полиця і двері в четверту кімнату. У четвертій кімнаті, біля трьох бочок з радіоактивними відходами, можна знайти люк, що веде в Сервісний тунель Мерешті.

Пов'язані квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на станції «Сенека» — північно-захід. Частина знахідок у службових приміщеннях можна тільки вкрасти з втратою карми.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Околиці Редагувати

Зліва від входу на станцію, на першому поверсі в багатоповерховому будинку, знаходиться Бакалія. Серед інших знахідок — цукрові бомби 4 шт.

Примітки Редагувати

  • Біля скелета в залі очікування і в кімнаті з люком — слабкий радіаційний фон (до 5 рад/сек і до 9 рад/с (при нульовій опірності радіації)).

Поява Редагувати

Станція «Сенека» — північний захід з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.