FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших станціях.

Mbox default
Незавершена стаття

Шаблон:Неэнциклопедично

Станція «Уест-Роксбері» (англ. West Roxbury Station) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Ця станція Бостонського метрополітену знаходиться поруч з універмагом «Фэллонс» та лікарнею «Мілтон». Як і універмаг, і що знаходиться поруч школа імені Шоу, локація зайнята супермутантами.

При побіжному погляді являє собою кілька приміщень біля входу (каси-туалети), а також 3 паралельні платформи з поїздами-«дверима», які можна переміщати завдяки безлічі розкиданих по цих платформ кнопкам. На самій «важкодоступній» платформі знаходиться журнал «Сучасні замки», проте всю картину простий зони псує закрита на ланцюжок (з іншого боку) двері на верхньому рівні, до якої не виходить дійти.

На платформах у різних місцях є кнопки, які рухають склади (у складах є відкриті наскрізні двері дозволяють переходити з платформи на платформу). Одна кнопка неробоча, з відірваним дротом, але нехай це вас не турбує, вона не потрібна. Журнал знаходиться на дальній (третьої) платформі.

Є ще спосіб дістатися до закритих приміщень, тільки збережетеся перед цим — можна застрягти намертво. Це досить-таки важка дорога між стінкою тунелю і зовнішньою стінкою поїзда, єдина не заблокована ґратами, використовуючи стрибки при застряванні можна дістатися до нових супермутантів і відкриттів.Рекомендується використовувати реактивний ранець , оскільки з ним куди простіше вилізти.

Втім нові приміщення не представляють з себе чогось навіть особливого, приблизно три супермутанта, пара гончаків (опціонально), пара скринь, дві пастки, нарукавники супермутанта і шолом супермутанта з лезами (можливо найкращий шолом для Силача).

Також під час подорожі за Співдружності можна знайти записку, читання якої активує поява схованки з кришками за дверима.

Обережніше з швидким переміщенням в цю локацію якщо вона не зачищена . Інакше існує велика ймовірність з'явитися прямо перед супермутантами-камікадзе яких одночасно може бути троє.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на Станції «Уест-Роксбері»

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Станція «Уест-Роксбері» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати