FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Перерахувати список знахідок в локації.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

Станція «Бедфорд» (англ. Bedford Station) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

В минулому — залізнична станція, основне призначення якої — обслуговування кар'єра Тікет: приймання матеріалів та запчастин, відвантаження граніту споживачам Східного співдружності і співдружності Колумбія.

На території станції, крім шляхів, знаходяться:

  • двоповерхова вежа начальника станції (за сумісництвом стрілочника);
  • вантажна платформа з сараєм;
  • водонапірна башта;
  • криті вагони і платформи з вантажами;
  • локомотив.

На терміналі начальника станції були відзначені оновлення правил обробки вантажів на станції і відомості про них на останні дні перед Великою війною.

21 травня 2077 ріка було зроблено оновлення по прийому вантажу. Серед співробітників станції значився якийсь бригадир Ланахем. Згідно з накладними 22 жовтня після 8 годин ранку на станцію прибуло 4 ящики для глибинної установки, 10 піддонів стальвих стрижнів і проводів IV класу і було отвезено 24 тонни граніту після 16 годин. Вранці 23 жовтня на станцію були привезені сталеві стрижні і кріплення IV класу з 24 котушками електропроводів, після чого на момент Великої війни подальші події стають невідомі на тривалий час[1].

На момент 2287 ріка, до моменту відвідин локації Вижив, на станції стався інцидент між Залізницею і Інститутом. Опівночі невідомого дня на «старому комутаційному пункті» Голландець повинен був передати побіжного сінт A9-51 Олені. Однак співробітники Інституту перехопили Олену і влаштували засідку на Голландця і A9-51.

Нині станція заселена дикими гулями. У вежі начальника станції знаходиться тіло Голландця, а біля водонапірної вежі — Олени; доля ж синта невідома[2].

Розташування Редагувати

Локація знаходиться на північний захід від Гнилий звалища, і приблизно посередині в квадраті кар'єр ТікетТенпайнс-БлаффКладовище Вайлдвударесторан «Старлайт».

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • За будівлею вантажної платформи в лісі розташована будівля, зібрана на вагонної рамі — туалет і душова. У ній можна знайти 2-3 коробки з боєприпасами. У будиночку мешкають Радтаргани, буває, що один з них легендарний.

Поява Редагувати

Станція «Бедфорд» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати