FANDOM

Шаблон:В роботі

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FO3 TPGametitle-FO3 PLGametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOS

« Ense petit placidam sub libertate quietem[1] »

Губернатор Грем

Співдружність (англ. The Commonwealth) — основна ігрова локація Fallout 4.

Опис Редагувати

« Штат під назвою Співдружність Массачусетсу стали називати просто Співдружністю після Великої війни 2077 року. »

— Завантажувальні екрани

Співдружність утворилося на руїнах штату Массачусетс, який в свою чергу входив до складу співдружності Нова Англія. Це офіційна назва руїн Бостона і його околиць. Пустище простяглось від Сховище 111 на північному заході (або від Сенкчуарі-Хіллз, як від більш відомої локації) до болотистої місцевості на південному-сході і перетинається річкою Чарльз, яка ділить її на дві частини.

До Великої війни пустище Співдружність була досить щільно заселена, до складу якої входять такі довоєнні міста, як:

Ядерний удар завдав деякий збиток в Кембриджі, проте в цілому місто уцілів і наповнений дикими гулями, супермутантами і рейдерами. Рейдери також влаштувалися в Конкорді і особливо в Лексінгтоні.

Місто Салем, до недавнього часу заселений, був спустошений болотниками, проте місцеве ополчення в особі одного єдиного Барні Рука намагається дати їм відсіч.

Руїни Квінсі були зайняті Стрілками. В ході різанини в Квінсі вони знищили захищають місто Минитменов Співдружності і змусили втікати залишилися в живих городян.

У Натике і Наханте можна зустріти безліч ворожих істот, але в цілому міста не зайняті і не заселені якими-небудь угрупованнями.

Бостон Редагувати

Massachusetts State House

Массачуссетский Капітолій.

Icon disambig
Основна стаття: Бостон

Як і будь-який великий місто США, Бостон піддався ядерного бомбардування, проте, він чудово зберігся. Кратер в Кембриджі — єдиний слід ядерного удару в межах міста. Цілком можливо, Бостон, разом з агломерацією був захищений від ракет такою ж системою, яку використовував Містер Хаус, рятуючи Лас-Вегас від жахів армагедону. Це цілком ймовірно, оскільки Хаус був студентом Массачусетського Технологічного Інституту, який пізніше став відомий як Інститут і можливо бажав захистити свою альма-матер.

Багато історичних пам'яток, такі як капітолій штату Массачусетс, Бостонська публічна бібліотека і стадіон Фенуэй Парк нині зайняті різними організаціями. У перших двох випадках це рейдери і супермутанти, а в останньому було засновано місто Даймонд-сіті, який є найбільшим і безпечним поселенням людей. Деякі вулиці, такі як провулок шибеника, площа Сколлэй і такі об'єкти, як нині відомий Банкер-Хілл також заселені доброзичливим населенням, проте велика частина міста стоїть пусткою, на вулицях якого нерідко йдуть бої.

Так само, як і Вашингтон, Бостон має метрополітен. Однак у відмінності від столичного, він не використовується як спосіб пересування між районами міста, завалений уламками, а використовується в якості осілих таборів і невеликих баз. Наприклад, станція метро «Сколлэй-сквер», що знаходиться на території Добросусідства, була перетворена в бар Третій Рейок.

Екологія Редагувати

Екологія Співдружності з післявоєнним мірками досить сприятлива. Природа вражена набагато більше, ніж у каньйоні Зайон і Мохавской Пустки, проте вона набагато дружелюбніше, ніж у Столичного пустища. Небо часто блакитне і сонячне, часом йдуть нерадіоактивні дощі, є рослинність. В цілому, екологія характерна Основним Регіоном.

Світиться Море Редагувати

Fallout4 E3 Wasteland

Місцевість Світного моря.

Окремої уваги варта Світиться море. Пустеля, що виникла на південно-заході Співдружності в результаті падіння атомної бомби. Характерна високим рівнем радіації, кислотних зеленим туманом і великою кількістю мутантів. Радіоактивні бурі, які збиралися там, іноді проходять по всьому Співтовариству. Є одним з найбільш небезпечних у Співдружності місць із-за безлічі вогнищ радіації і самого великого скупчення мутантів в окрузі. Потрапити в Світиться море можна безпосередньо через саму кордон з іншим Співдружністю.

Мешканці Редагувати

Behemoth

Чудовисько — найбільша істота, зустрічається в Співдружності.

Icon disambig
Основна стаття: Істоти Fallout 4

Співдружність населяють безліч ворожих мутованих істот. Серед них зустрічаються кігті смерті, болотники, яо-даі, кротощури, супермутанти і дикі гулі.

Також зустрічаються роботи типу Робот-охоронець, Містер Сміливець, Штурмотронs та Протектроны.

Організації Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Організації Fallout 4

Найбільш впливовими в регіоні є фракції:

  • Інститут — наукова установа, раніше відоме як Технологічний інститут Співдружності, згодом як просто «Інститут», володіє величезним впливом на Східному узбережжі США. Володіє високорозвиненими технологіями, перевершуючи навіть Анклав. Так як, наприклад, Інституту вдається виробляти не відрізняються від людей androidів (сінтів).
  • Столичне Братство Стали — одне з відділень Братства, чинне на території Співдружності.
  • Мінітмени Співдружності — організація, утворена з різних громад, допомагає жителям Співдружності захисту від рейдерів, супермутантів, пазурів смерті і інших небезпек. Минитмены вперше заявили про себе у 2180 ріку, захистивши Даймонд-сіті від орди супермутантів[2].
  • Підземка — цілями організації є визвольний рух, захист та укриття андроїдів (синто).
  • Стрілки — воєнізована організація найманців, які схожі за своїм родом діяльності з рейдерами. Але на відміну від рейдерів, крім звичайних нальотів на поселення, грабежів, вимагання і викрадень, Стрілки також займаються виконанням різних контрактів: як по доставці і супроводу різних вантажів, так і по ліквідації різних цілей.
  • Церква Дітей Атома — релігійна секта.
  • Рейдери — розрізнені угруповання грабіжників, що діють на території Співдружності.
  • Супермутанти — діють розрізнено, зустрічаються повсюдно.
  • Атомні Коти — група «стиляг», що займаються удосконаленням силовий броні.

Стосунки з зовнішнім світом Редагувати

« Сама Співдружність — не більше, ніж спустошений війною болото, повне насильства і відчаю. Однак за закритими стінами Інституту... »

Д-р Зіммер

Співдружність має розвинені зв'язки з зовнішнім світом. Із Співдружності в Столичну Пустка й інші області відправляються каравани. Також, після того, як Столичне Братство Стали потрапило в Бостон, був налагоджений шлях, за яким у разі загибелі члена Братства, його особисті речі можуть доставити в Столичну Пустку, про що згадується в одному з терміналів «Придвена». Відомо, що Тобар-Поромник відвідував Співдружність на поромі «Герцогиня Гамбіт». Ашур, Марселла і Д-р Зіммер також згадують про це місце.

Примітки Редагувати

Співдружність згадується в питанні на завданні Fallout Shelter «Випробування — ігрове шоу».

Поява Редагувати

Співдружності з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout 3, доповненнях до Fallout 3Broken Steel, The Pitt, Point Lookout, Fallout: New Vegas та Fallout Shelter.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Лат.Мечем ми встановлюємо світ, але світ під прапором свободи. Офіційний девіз штату Массачусетс.
  2. Завантажувальні екрани Fallout 4

Місця дії ігор серії Fallout