FANDOM

Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FOT.pngGametitle-FOBOS2.png

« Ви краще помічаєте деталі поведінки людей. Спостережливість дасть вам більш детальну інформацію про них, коли ви будете досліджувати їх. »

— Опис в "Fallout"

« Спостережливість дає вам можливість отримувати детальну інформацію про будь-яку істоту, на яку ви дивитеся. Ви визначаєте точну кількість його окулярів здоров'я і отримуєте інформацію про його зброю. »

— Опис в "Fallout 2", "Fallout Tactics"

Спостережливість (англ. Awareness) — здібність Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics та Fallout 4. Вона також повинна була з'явитися в скасованій Fallout: Brotherhood of Steel 2.

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

При огляді персонажа, істоти або робота виводиться його точне здоров'я в чисельному значенні, зброя, яку він тримає в руках, а також кількість і тип боєприпасів в ньому.

Fallout: Brotherhood of Steel 2 Редагувати

Шаблон:FOBOS2 Здатність з деякою ймовірністю змушує істота втекти від персонажа. Шаблон:FOBOS2

Fallout 4 Редагувати

У даній грі це одна з двох здібностей, що мають один ранг. Друга — «V. A. N. S.»

Здатність працює не зовсім коректно. Вона відображає тільки опору різним типам шкоди, не враховуючи особливостей цілі. Наприклад, у гулей відображається 1000 захисту від радіації, але не вказується, що вони лікуються при опроміненні. Також на відміну від попередніх частин серії, здатність не показує здоров'я мети. Показаний лише рівень, щоб можна було оцінити потенційну загрозу.

Вимоги Опис ID
ВСП 3 Щоб перемогти ворога, треба знати його слабке місце.
V. A. T. S. відображаються характеристики опірності мети.
000d2287

Галерея Редагувати

Випадкова вікі