FANDOM

Gametitle-FO3

Спадщина Лінкольна (англ. lincoln's Profit Margins) — невідзначений квест Fallout 3.

Особисті речі Авраама Лінкольна, що знаходяться в Історичному музеї можна продати різним людям на просторах Столичного пустища. Крім продажу речей «звичайним» продавцям за їх вартість, деякі персонажі можуть заплатити набагато більшу ціну оскільки вони мають історичну цінність або цінність в якості символу.

Ці персонажі:

Розташування предметів Редагувати

Всі дев'ять артефактів можна знайти в Історичному музеї. Літери відповідають місцю розташування на карті, наведеної праворуч.

Нижні поверхи Редагувати

  • Щоденник Лінкольна — другий поверх, у великому приміщенні, де уздовж стін розташовані порожні або завалені сміттям вітрини. Щоденник знаходиться на першій вітрині з правого боку (може бути поруч з вітриною).

Адміністрація, перший поверх Редагувати

  • (A) Циліндр Лінкольна — в кімнаті за першими дверима праворуч від входу на сходовий проліт і у неї зруйновано стелю (можна також зістрибнути в неї з другого поверху). Циліндр лежить на підлозі серед булижників за письмовим столом.
  • (B) Фігурка Ейба — за закритими дверима в кімнату Архіву на письмовому столі за терміналом контролю турелей. В кімнату так само можна потрапити з кімнати, розташованої праворуч через дірку в стіні.
  • (C) Плакат «Розшукується Джон Вілкс Бут» — в південно-західному куті, на книжковій полиці.
  • (D) Прокламація про призов 1863 р. — у південно-східному куті на верхній полиці книжкової шафи (у західному напрямку). Постер може впасти на підлогу. Це може бути результатом стрільби турелі за гулям або неправильного приміщення його розробниками, що призводить до його падіння. Пошукайте і на верхній полиці і внизу.

Адміністрація, другий поверх Редагувати

Вартість Редагувати

Успішно пройдена перевірка на Красномовство практично завжди дозволяє подвоїти ціну продажу артефактів. У випадку з Авраамом — високий навичка Бартера може подвоїти нагороду.

Артефакт Ганнібал Гемлін Лерой Вокер Авраам Вашингтон
Гвинтівка Лінкольна 150 або 300 кришок 100 або 200 кришок 100 або 200 кришок
Циліндр Лінкольна 25 або 50 кришок 25 або 50 кришок 70 або 140 кришок
Голос Лінкольна 50 або 100 кришок 50 або 100 кришок 60 або 120 кришок
Фігурка Ейба 10 або 20 кришок 10 або 20 кришок 10 або 20 кришок
Прокламація про призов 1863 р. 75 або 150 кришок 50 або 100 кришок 60 або 120 кришок
Щоденник Лінкольна 100 або 200 кришок 75 або 200 кришок 100 або 200 кришок
Колекція старовинних монет Лінкольна 15 або 30 кришок 15 або 30 кришок 15 або 30 кришок
Плакат Розшукується Джон Вілкс Бут 50 або 100 кришок 75 або 150 кришок 70 або 140 кришок

Примітки Редагувати

Це дасть вам відмінну вигоду, якщо ви плануєте вбити работоргівців. До того, як атакувати кого-небудь з них, продайте Лерою плакат із зображенням меморіалу Лінкольна (інші артефакти продавати не можна — при обшуку тіла Лероя ви на ньому не знайдете). Потім покладіть кришко-міну або кілька протипіхотних мін безпосередньо під ноги кожному работорговці (кладіть міни в режимі скритності і сохраняйтесь після кожного підкладання— невдало впала міна може здетонувати). Помістіть дві або більше міни біля кожного навколо меморіалу, де є два патруля работоргівців, і одну перед дверима, через яку ви потрапили до Лерою. Потім беріть лазерну гвинтівку і выстрелите в міну, що лежить під ногами у Сінді (патрульний в самому низу). Коли дружні рабовласники стануть ворогами, кожен з них потрапить в радіус дії міни та буде нею знищений, так що вам навіть не доведеться з ними воювати. Більш простий і красивий спосіб — видати розташування Храму Єднання работоргівцям, і підірвати всіх за один раз потужною вибухівкою, поки вони, непередбачливо вставши в купу, чекають біля Храму головного героя.
  • Перевірку красномовства у Ганнібала необхідно проходити при продажу кожного предмета роблячи підвищення ціни все більш складним з кожним продажем предмета, але це не залежить від того, скільки предметів продано. Для збільшення вашої вигоди, продавайте спочатку більш цінні предмети щоб мати кращі шанси на отримання бонусної нагороди за них.
    • Здається, до завершення квесту Голова держави ваш шанс пройти перевірку на красномовство більш скрутний. Наприклад, у гравця шанс пройти перевірку 48-57 %, якщо поговорити з ним Храмі Єднання, а шанс пройти перевірку після того, як звільнений Меморіал Лінкольна — 74-78 %.
  • Гвинтівка Лінкольна — один з кращих видів зброї в грі, з високим втратою і з розкидом, рівним 0, що дозволяє стріляти прямо в те місце, куди вказує перехрестя прицілу (не в режимі V. A. T. S.)