FANDOM

Gametitle-FO3

Сонора Крус (англ. Sonora Cruz) — персонаж Fallout 3, лідер Регуляторів на Столичного Пустища.

Опис Редагувати

Лідер таємної організації, відомої як регулятори (які впізнати за їх довгих плащів, відомим як пильовики), Сонора - це не просто жінка, вона прийшла з місією: позбавити Столичну пустку від порушників порядку і негідників. Її невідомі покровителі, які і розпочали цю таємну операції близько десяти років тому, готові платити за скальпи лиходіїв, або у разі регуляторів, за пальці[1].

Самотній Подорожній зможе знайти її у штаб-квартирі Регуляторів, але тільки після того, як візьме здатність «Законник». З моменту взяття здібності «Законник» кожен злий персонаж після вбивства буде мати в інвентарі свій палець, який Подорожній зможе забрати і продати Соноре Круз за хорошу карму і 10 кришок кожен (збільшення премії до 15, а потім і до 20 кришок при досягненні певної кількості зданих «трофеїв відплати»).

При першій зустрічі Сонора подарує унікальну одяг — пильник Регулятора — і повідомить, що Подорожній став одним із Регуляторів (членство в організації — «приховане», у всій грі немає явного вказівки на приналежність ні до однієї організації).

З технічної точки зору Сонора Крус є безсмертною — вона може лише впасти і втратити свідомість. Вона озброєна унікальним 10-мм пістолетом, завдає 100 одиниць шкоди за постріл (цей пістолет не може бути використаний Подорожнім). Однак, Сонора практично завжди вислизає від сутички, тому що фактично вона цей пістолет і не використовує.

Сонора Крус і її охоронці-Регулятори завжди будуть дружні до Подорожньому зі здатністю «Законник», навіть якщо інші Регулятори, що зустрічаються на Пустищах, будуть до нього ворожі (якщо карма Подорожнього коли-небудь була «Злий»).

Перш ніж увійти в штаб-квартиру Регуляторів, переконайтеся, що всі ворожі істоти в окрузі вбиті — як правило при вході в локацію в околицях штабу можна знайти двох яо-гаєв або гігантських радий-скорпіонів або їх комбінації. Якщо їх не вбити, то ви швидше за все не зможете нормально поговорити з Сонорой.

Інвентар Редагувати

Отримати можна тільки за допомогою консольної команди

Примітки Редагувати

  • Якщо Ви хочете отримати одяг і головний убір Сонори Крус шляхом реверсивної крадіжки, то добре подумайте, у що її переодягнути, так як її інвентар не оновлюється з часом, на відміну від трьох інших, безіменних регуляторів мешкають тут же, в однойменній штаб-квартирі.

Баги Редагувати

xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 pcIcon pc Дуже часто Сонори зовсім немає в штаб-квартирі, вона може перебувати де-небудь поблизу і, як правило, в стані «Сонора Крус біжить». Якщо поблизу немає, то можна пошукати поруч з локацією «Арсенал Уітона», але, щоб поговорити з нею і здати пальці, доведеться винести всіх рейдерів, і в кінці гри, двох солдатів Анклаву на сусідньому перехресті. (Є і альтернативний варіант: щоб не бігати за нею по всьому передмістю Вашингтона, можна набрати в консолі player.placeatme 0006f211).

Див. також Редагувати

Примітки Редагувати