FANDOM

Солт-Лейк-Сіті (англ. Salt Lake City) — локація, згадувана в Honest Hearts, доповненні до Fallout: New Vegas, місто в штаті Юта.

Історія Редагувати

23 жовтня 2077 відбулася Велика війна. Китай скинув на Солт-Лейк-Сіті 13 ядерних бомб протягом 7 хвилин, місто було зруйноване: залишилися тільки кратери, погнуті сталеві балки і гори битої цегли. У XXIII столітті місто знову заселений людьми. Відомо, що з мешканцями міста вела торгівлю компанія «Щасливі Стежки» з північної Каліфорнії і саме цей маршрут приносив їм значну частину доходу.

Відносини громадян Солт-Лейк-Сіті з Легіоном Цезаря, контролюючим значну частину Юти, і Білоногих, що мешкають в околицях Великого Солоного озера, не уточнюються.

Також відомо, що район Солт-Лейк-Сіті кишить гігантськими богомолами.

Солт-Лейк-Сіті в Honest Hearts Редагувати

Солт-Лейк-Сіті згадується Джедом Мастерсоном. Джошуа Грехем носить бронежилет бійця спецназу поліцейського управління Солт-Лейк-Сіті. Сім'я Рендалла Кларка жила і загинула в Солт-Лейк-Сіті.

Поява Редагувати

Місто Солт-Лейк-Сіті згадується в доповненні до Fallout: New Vegas — Honest Hearts,Біблії Fallout, a також повинен був з'явитися в Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Солт-Лейк-Сіті існує в дійсності і в світі Fallout відомий під довоєнною назвою.

Випадкова вікі