FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Согас Айронворкс (англ. Saugus Ironworks) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Невеликий сталеливарний завод в північно-східній частині Співдружності приблизно посередині між Потогонкою і Фермою Фінча. Завод є штаб-квартирою (а заодно і місцем проходження випробувань) міцною банди рекетирів, які називають себе «Ковані під проводом Шлака. Запису в терміналах сталеливарного заводу говорять про крайньо жорсткий характер ватажка банди. Постачальником металобрухту для переплавки є кар'єр на північному сході, керує поставками Бедлам, спеціально спрямована туди Шлаком.

На початку угрупування не користувалася популярністю через жорсткі випробування, які належало пройти новобранцям. Але в якийсь момент Шлаку вдалося переманити «парочку» стрільців з сусіднього звалища на свою сторону, спровокувавши лідерів найманців, і в подальшій сутичці дати їм рішучу відсіч. Це подія прославила «банду, яка перемогла стрільців», і приплив новобранців збільшився.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • На 2-му поверсі заводу э капсула з протектроном-механіком, якого можна активувати.
  • При повторному відвідуванні через деякий час, на локації знову з'являться Ковані на чолі з безіменним лідером в силовий броні.
  • Частенько поселенці з Потогонки будуть перестрілюватися з рейдерами.
  • Можливі перестрілки Кованих, що патрулюють територію навколо заводу, з торговими караванами.
  • З надбудов заводу зручно перестрілюватися зі Стрілками, які займають автомобільне звалище.

Поява Редагувати

Согас Айронворкс з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати