FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FB

«Acolytes of the New God»

Собор (англ. the Cathedral) — локація Fallout.

Опис Редагувати

Для мешканців пустища "Собор" — не більш ніж невинне сховище Чад Собору, які намагаються нести в Пустище мир і любов. Насправді ж він був прикриттям для таємницею бази Творця, який мріяв про перетворення якомога більшої кількості людей у супермутантів.

Історія Редагувати

Собор був побудований після виявлення Творцем Демонстраційного C[jdbof під Могильником у 2155 році. Творець підкорив місцевих жителів і заснував сховище свою базу. Зрештою, над притулком було побудовано монументальна споруда, відоме як Собор і стало центром сектантів, які отримали назву «Чада Собору». Ховаючись під виглядом благодійної діяльності, справжня мета культу полягала в залученні максимально можливого числа нових послідовників, багато з яких згодом вирушали на прощу до центру Собору, заканчивавшееся зануренням у чани з ФЕВ.

Собор був зруйнований у 2162 ріку Вихідцем зі Сховища (в альтернативній кінцівці самим Творцем, коли він дізнався, що супермутанты стерильні).

Знахідки Редагувати

Крім того, Чада Собору озброєні: сестра Френсіс10 мм ПП, доктор Ву«Різником», Биттяэлектрокнутом, Морфеусштурмовою гвинтівкою, Єреміялазерним пістолетом, також у них є мантії, червоні значки-ключі. Чорний значок-ключ є у Морфеуса і Єремії.

Діти ночі озброєні в основному вогнеметами і миниганами, один з них озброєний плазмовим рушницею, ще один на шляху в підвал — гатлинг-лазером. У них є стелс-бої і зрідка сенсори руху.

Морфеус має при собі суперстимулятор, звичайні стимулятори є у багатьох людей і Дітей ночі. У доктора Ву є психо.

Розкажи про... Редагувати

Жителі Собору відповідають цими репліками, якщо у файлах їх діалогів не вказано інше:

Icon disambig
Основна стаття: Розкажи про...
Розкажи про...

"Курсивом" виділені відповіді, які були передбачені, але отримати їх у грі неможливо.

Примітки Редагувати

Якщо надіти мантію, то можна спокійно розгулювати по Собору та (за наявності розвиненого красномовства, привабливості і удачі) розмовляти з супермутантами. Мантії лежать на підлозі в бібліотеці Послідовників Апокаліпсису, в кімнаті відразу за Ніколь.

Поява Редагувати

Собор з'являється у Fallout та згадується у Fallout Bible.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Собор

Випадкова вікі