Fandom

Архіви Fallout

Службові приміщення

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV DM.png

Службові приміщення (англ. Service route) — неотмечаемая локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою крихітне підсобне приміщення з трьома дверима, що ведуть у різні райони північної частини «Пуеста-дель-Соль». Східна частина приміщення обвалена, частина являє собою занедбане службове приміщення з працюючим терміналом і великим неактивним пультом. Швидше за все приміщенням користувався технічний персонал «С'єрра-Мадре» для скорочення шляху між різними ділянками «Пуеста-дель-Соль». Повітря в будівлі чисте і придатне для дихання.

Всі двері закриті на ключ і зламати їх неможливо — потрапити всередину можна з допомогою ключа майстри, що лежить на письмовому столі в кімнаті на другому поверсі зруйнованого будинку на захід від підстанції.

Одностулкові двері веде в маленький службовий двір, який раніше був призначений для відпочинку персоналу. Гратчасті ворота, що ведуть у двір з території «Пуеста-дель-Соль», закриті на «складний замок» («Злом» 75).

Знахідки у приміщенні Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Знахідки у дворі Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

Примітки Редагувати

  • З терміналу можна завантажити коди торговельного автомата: «Підривної заряд» і «Ремонтний набір зброяра».
  • Прямо над двориком, на другому поверсі будівлі, що знаходиться радіоприймач, який налаштований на загальну частоту «С'єрра-Мадре» і викликає детонацію нашийників.
  • Знахідки у дворі формально відносяться до північної частини «Пуеста-дель-Соль».
  • діалогах Діна Доміно з квесту «На сцену „Тампіко“» фігурує якийсь службовий тунель (англ. service tunnel). Його назва і в російському перекладі, і в англійському оригіналі відрізняється від назви поточної локації, але службовий тунель згадується як частина маршруту Діна з півдня Пуеста-дель-Сіль на Віллу, а "службові приміщення" цілком задовольняють цим маршрутом. Можливо, розробники помилилися в назві.

Поява Редагувати

Локація Службові приміщення з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Випадкова вікі