FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Скорботний наречений (англ. The Sorrowful Suitor)[1] — невідзначений квест Broken Steel, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Отримання Редагувати

Квест починається із знаходження голодиска «Прости, мій дорогий» в тунелі Президентської гілки метро, недалеко від виходу в Капітолій, поряд з останками жінки, що лежить на лавці. У повідомленні загибла просить віднести запис в готель «Мезон-Борегар».

Проходження Редагувати

У холі готелю Самотній Подорожній зіткнеться з божевільним Шурупом — агресивно налаштованої особистістю з рівнем, у півтора рази перевищує рівень головного героя. Бандит спочатку ворожий, тому діалог з ним неможливий, і зустріч повинна скінчиться смертю одного з учасників. На тілі Шурупа, в числі іншого, знаходиться ще одна записка — відсилання до ще одного неотмечаемому завдання «Посилка Грейді». Текст записки проливає світло на історію пошиття двох нічних піжам якимсь кравцем з Вірджинії і що послідували за цим подій, в ході яких одна піжама опинилася у кур'єра Грейді, другавалізуе Шурупа, стоїть на більярдному столі в готелі.

Якщо до моменту відвідин готелю голодиск не знайдений, то в холі перебуватимуть супермутанты.

Нагорода Редагувати

Баги Редагувати

Іноді при наявності голодиска «Пробач, мій любий» у холі готелю замість Шурупа знаходяться супермутанты. Щоб уникнути подібної проблеми потрібно зберегти гру перед входом в будівлю і завантажувати збереження, поки Шуруп не з'явиться.

Примітки Редагувати