FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Силовий кастет з'являється і в інших іграх.

Силовий кастет — потужна зброя ближнього бою у Fallout 3

Характеристика Редагувати

Силовий кастет є великою металевою рукавицею з поршнем, розташованим трохи вище кулака власника. При ударі поршень з величезною швидкістю і силою виштовхується вперед, наносячи величезні пошкодження противнику.

Імовірно, силовий кастет має автономне електроживлення від ядерної батареї і паровий привід: якщо надіти силовий кастет, включити вид від 3 особи і наблизити камеру до гравця, можна помітити, як з двох отворів клапанів виходить пар.

Місцезнаходження Редагувати

Силовий кастет може бути випадково знайдений в будь-якій точці Столичного пустища і куплений у деяких торговців. Але є кілька місць, де він знаходиться в будь-якому випадку:

Унікальні Редагувати

Примітки Редагувати

  • У додатку Operation: Anchorage доданий незвичайний силовий кастет, що володіє дуже високим запасом міцності.
  • На боковині кастета (а також на його аналогу у Fallout: New Vegas, силовому кастете (GRA) і «Лискучою Блискавки») можна розгледіти 33 насічки.

Баги Редагувати

  • Якщо гравець націлюватиметься в V. A. T. S. у ворога, який знаходиться нижче рівня колін гравця (наприклад, гігантський мурашка), то анімація удару програна не буде, але шкода все ж наноситься і буде чути звук удару.
  • Якщо гравець атакує ворога в режимі V. A. T. S., то з деякою часткою ймовірності перший удар буде завдано не рукою, а ногою. При цьому шкоди буде аналогічний втрати, що наноситься Силовим кастетом.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати