FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FOSGametitle-FBGametitle-VBGametitle-FOX
Силова броня
в окремих іграх
FalloutПосилена броня
Загартування. силова броня
Fallout 2Силова броня
Загартована силова броня
Покращена силова броня
Покращена силова броня мод. II
FO TacticsСилова броня
Покращена силова броня
Зламана силова броня
Fallout 3Силова броня T-45d
Силова броня T-51b
Армійська силова броня cutIcon cut
Прототип медичної силовий броні
Силова броня Анклаву
Броня «Тесла»
Броня «Робо-Тор»cutIcon cut
Резонансна броня «Тесла»cutIcon cut
Силова броня Лев'ячого Прайду
Силова броня Ізгоїв
Силова броня Клена
Броня штурмовика АнклавуcutIcon cut
Fallout 3: OAУтеплена силова броня T-51b
Fallout 3: TPПрикрашена силова броня
Силова броня Ашура
Fallout 3: BSБроня Анклаву «Геєна»
FO: New VegasСилова броня T-45d
Силова броня T-51b
Силова броня T-45d Братства
Силова броня T-51b Братства
Силова броня Решти
Броня «Тесла» сім'ї Геннонов
Відновлена силова броня НКР
Зламана силова броня
Броня «Тесла» Решти cutIcon cut
Lonesome RoadОпалена силова броня «Сьєрра»
Fallout 4Силова броня рейдерів
Силова броня T-45
Силова броня T-51
Силова броня X-01
Силова броня T-60
Fallout: BoSСилова броня
Покращена силова броня
Van Buren?
Про види силовий броні, що використовує технологію Тесла, дивіться статтю Броня Тесла
PowerArmor

Силова броня (англ. Power armor) — вид технологічної броні, що складається на озброєнні Анклав, Братства Стали та інших організацій, що мають доступ до довоєнним технологій. Являє собою екзоскелет, несучий бронепластини, з інтегрованими системами фільтрації повітря, переробки людських відходів пілота та іншими поліпшеннями для підвищення виживаності бійця.

Історія створення Редагувати

Історія створення силовий броні почалася в першій половині 2060-х. У 2065 ріку армією США було випущено технічне завдання на розробку бронекостюма, що поєднує в собі високу захищеність і рухливість. Розробку доручили дослідної лабораторії «Вест-Тек». Лабораторія на той момент мала деякі напрацювання з питання, оскільки вже в 2066-2067 роках були випробувані перші прототипи костюма. Однак більшість моделей виявилося непридатним для бойового застосування. Головним недоліком була ненадійність роботи паливних елементів, часті відмови (при яких боєць в костюмі просто завмирав на місці, не в силах поворухнутися) і навіть вибухи батарей.

У 2066 ріку, з появою надійних енергетичних батарей, справа пішла швидше, і до конфлікту на Алясці армія США змогла вивести в бій підрозділу в T-45d — першої серійної моделі силовий броні. Навіть при всій недосконалості конструкції і великому числі «дитячих хвороб» бронекостюм показав просто неймовірну ефективність проти китайських танків і піхоти. Потужна захист разом зі здатністю нести важке озброєння виявилася вирішальним козирем у війні. Після перших зустрічей з солдатами в силовий броні Китай прискорив роботи над своєю відповідною розробкою «Чорний привид» (Hēi Guǐ, 黑鬼), але відставання від США вже обчислювалася роками.

Далі, уряд США вирішив розвинути успіх і, всупереч усім запевненням, висадило десант в T-45d вже на території Китаю. Бронекостюм і тут показав себе в кращому світлі, але розтягнутість ліній повідомлення і виснаженість американських ресурсів не дозволили вести війну з усією ефективністю.

У червні 2076 ріка на озброєння поступила T-51b — вершина довоєнних захисних технологій. Ця броня практично з перших днів надходила в частині, що воюють в Китайській кампанії і на Анкориджском фронті.

Paladin

Паладин Братства

Але 22 січня 2077 ріка стало першим днем застосування T-51b всередині США, де солдати в ній використовувалися для придушення бунтів і охорони карантинних зон.

Після війни, за зрозумілих причин, технології експлуатації та обслуговування силовий броні збереглися тільки у Братства Сталі і Анклаву, але недолік ресурсів дозволяв їм лише підтримувати в прийнятному стані наявні комплекти. Про серійному виробництві і модернізації вже не йшлося. Хоча колись до 2277 року (точна дата не відома) на базі ВПС Адамс все-таки почалося виробництво силовий броні Геена та інших зразків силовий броні Вашингтонського відділення Анклаву (або ж це була модернізація старих зразків - не відомо).

Файл:FO02 NPC Enclave Com Officer N. png

Тільки в 2198 ріку Анклав розпочав широку програму досліджень, що включає в себе також питання удосконалення останньої передвоєнної моделі. Деякі створені прототипи були трохи краще базової T-51b, але переважна більшість виявилося набагато гірше.

У 2215 ріку, за наказом президента Річардсона, роботи з модернізації броні прискорили, але перша, досить надійна, версія покращеної силовий броні була прийнята на озброєння тільки в 2220 ріку, та ще багато часу знадобилося, щоб замінити нової серійної моделлю застарілі T-51b.

З розробкою і тестуванням цієї броні пов'язано чимало нещасних випадків, таких як вибухи батарей і загибель випробувачів, проте інформація про них була засекречена за наказом Річардсона. Також за проектом нової броні був створений єдиний прототип для Френка Хоррігана.

Різновиди Редагувати

Т-45d Редагувати

T45d Power Armor
Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4

Ця модель розроблена для ЗС США компанією «Вест-Тек» і вперше масово застосовано в ході операції 2067а звільненню окупованого Анкоріджа. Перші моделі броні працювали від малих енергетичних батарей, які розряджалися з загрозливою швидкістю при активних діях її носія і потребували регулярної перезарядці. На більш пізні випуски були встановлені ядерні мікрореактори. Здатність солдата, екіпірованого такий силовий бронею, нести на собі важке озброєння і боєкомплект забезпечується системою сервоприводів, прорахунки в конструкції яких одночасно виливаються в скутість рухів бійця. Крім того, велика частина устаткування розташована безпосередньо під клепаними сталевими аркушами броні, що робить T-45d досить сприйнятливою до пошкоджень. Шолом броні обладнаний прожектором, цілевказівником, протигазної системою і переговорним пристроєм, а його окуляри виконані з куленепробивного скла.

Існують численні підвиди Т-45d, що мають незначні зовнішні відмінності, зразок символіки Братства Стали на наплічниках, так і серйозні конструктивні зміни, начебто відсутньою системи сервоприводів. З них довоєнний походження має MP-47/A, а повоєнними зразками є силова броня Братства (силова броня Лев'ячого Прайду), силова броня Ізгоїв (силова броня Клена), прикрашена силова броня (силова броня Ашура), відновлена силова броня НКР, Опалена силова броня «Сьєрра».

Т-51b Редагувати

T51 power armor
Докладніше: Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4, Van Buren

Ця модель є результатом подальшої роботи «Вест-Тек» над проектом силовий броні і в 2076 рік надійшла на озброєння армії США, замінивши застарілу до того моменту Т-45d. Нова модель значно перевершувала попередницю в мобільності за рахунок гідравлічної системи «HiFlo», також суттєво збільшує силу бійця і вже практично не обмежує його рухів. Джерелом живлення для T-51b служить ядерний микрореактор «TX-28», закріплений на спині в ізольованому контейнері. Потужність силової установки дорівнює 60 кВт, а ресурс — кільком сотням років. Зовнішній каркас такої броні виконаний з полиламинатного композиту і здатний поглинути до 2,5 кДж кінетичної енергії, а його поверхня вкрита шаром срібла товщиною 10 мікрон, що відображає лазерне та радіаційне випромінювання. На відміну від попередниці, підсистеми Т-51b захищені додатковим запаяним кожухом. Ця модель, крім усього іншого, обладнана системою рециркуляції, а її шолом — прожектором, цілевказівником, протигазної системою, переговорним пристроєм та окулярами з куленепробивного скла.

Існують підвиди Т-51b, що мають, як незначні зовнішні відмінності, так і деякі зміни в конструкції. З них довоєнний походження має утеплена силова броня T-51b, а повоєнними зразками є загартована силова броня і силова броня T-51b Братства.

Т-60 Редагувати

Fallout4t60clay
Докладніше: Fallout 4

Даний варіант силовий броні зовні виглядає дуже схожим на модель T-45d з попередніх ігор. Повертання вентиля на спинній частині «розкриває» броню, даючи можливість оператору влаштуватися всередині. Після броня закривається і герметизується. Крім того, шолом броні має вбудований дисплей, який дозволяє оператору спостерігати за станом силовий броні, навколишнього середовища, станом власного здоров'я. Має вбудований лічильник боєприпасів (показує поточний та резервний рівень боєзапасу).

Покращена силова броня Редагувати

PARMOR2
RemnantsPowerArmor
Докладніше: Fallout 2, Fallout: New Vegas

На відміну від силовий броні серії Т, ця модель була створена вже після Великої війни, 2198 ріку, командою висококваліфікованих вчених і інженерів Анклава в рамках великого проекту з відтворення різних довоєнних технологій. Перший робочий примірник броні побачив світ у 2215 рік, а в 2220 рікбув прийнятий на озброєння військами Анклаву. В якості силової установки на цю модель зі списаних комплектів T-51b встановлювали все той же ядерний микрореактор «TX-28», відрізнявся великим ресурсним запасом навіть при тривалому використанні. Крім того, нова броня має схожі по конструкції з T-51b замкнутий цикл дихання і систему рециркуляції. А ось основними відмінностями є:

  • Замість полиламинатного композиту і срібного напилення застосовані легкі металеві сплави, що мають дуже високу температуру плавлення, з керамічним посиленням в найбільш важливих місцях.
  • Гідравліка повністю замінена електричними серво-мотори.

Броня «Тесла» Залишилися Редагувати

RemnantsTeslaArmor
Докладніше: Fallout: New Vegas

Броня класу «Тесла» розроблена американськими інженерами по кресленнях фізика і винахідника Ніколи Тесли, які були викрадені американськими спецслужбами в далекому 1943 році, після смерті вченого. Ця броня, ймовірно, є прототипом, створеним інженерами Анклаву на основі силовий броні Анклаву в Наварро, як раз перед знищенням бази військами Нової Каліфорнійської Республіки. Резонансні трансформатори, також відомі, як котушки Тесли, розташовані на корпусі цієї броні, подають високочастотний струм на корпус енергетичного зброї, максимально полегшуючи формування лазерного променя або згустку плазми; як результат, снаряд, сформований енергетичною зброєю має велику швидкість і точність. У цій броні використовуються лампові котушки Тесла (VTTC, vaccum tube Tesla coil), що дають порівняно невисока вихідне напруга близько 600 вольт, і не видають шуму в момент формування розряду. Це напруга в резонансній частоті створює періодично виникають електричні розряди навколо броні.

Єдиний відомий екземпляр, броню «Тесла» сім'ї Геннонов зберігає у себе Аркейд Геннон.

Покращена силова броня мод. II Редагувати

PARMOR2
Enclave power armor
Докладніше: Fallout 2, Fallout 3

При створенні вдосконаленої моделі II вчені та інженери Анклаву пішли ще далі і практично повністю виготовили її з метало-керамічних композитів. Перші комплекти цієї броні, створені при президентові Ричардсоне, зовні не відрізнялися від покращеної моделі і мали мале поширення.

У 2277 році, в президента Едемі, серійна версія (має певний ряд конструкційних відмінностей) даної броні стоїть на озброєнні Вашингтонського відділення Анклаву.

Броня «Тесла» Редагувати

FO3 Tesla Power Armor
Докладніше: Fallout 3

Броня являє собою варіант поліпшеного силовий броні Анклаву при президентові Едемі. Виглядає майже так само, як і базовий варіант, не рахуючи численних энергопроводящих і енергопоглинаючих приладів, в тому числі і невеликих котушок Тесла на плечах. На спині, замість кисневих балонів — Тесла-генератори, всередині яких можна побачити електричні розряди. Броня призначена для кращого захисту від енергетичної зброї.

Броня Анклаву «Геєна» Редагувати

Fo3BS Hellfire Power Armor
Докладніше: Broken Steel

Також, як і попередні, ця модель є однією з повоєнних науково-дослідних робіт Анклаву, що проводяться цією організацією на авіаційній базі ВПС Адамс. Бійці Анклаву, екіпіровані такий бронею, вперше з'являються в 2277 році при президентові Едемі. Зовні вона трохи схожа на незграбну T-45d, але всім своїм захисним показниками дорівнює T-51b.

Силова броня НБС Редагувати

Силова броня FOT
Докладніше: Fallout Tactics

У 2190-ті роки на Середньому Заході США Братство Стали використовувало комерційний варіант Т-51b[1], розроблений незадовго до початку Великої війни. Він являє собою високотехнологічну автономну броню готичного дизайну. Використовувана силова установка — ядерний микрореактор невідомої моделі, ресурс якого становить приблизно 100 років і який програє по цим показником «TX-28». Такий бронею екіпірувалися воїни Среднезападного братства в ранзі не нижче паладина, а з-за того, що кількість таких комплектів було обмежено, в Fallout Tactics їх можна зустріти не більше 45-50 одиниць.

Покращена силова броня НБС Редагувати

Покращена силова броня FOT
Докладніше: Fallout Tactics

У 2190-ті роки на Середньому Заході США зустрічається модифікація силовий броні Среднезападного Братства Сталі. Ймовірно, є результатом роботи писарів і інженерів Братства по модернізації комерційного варіанта Т-51b. Для поліпшення захисних властивостей конструкція броні виготовлена з полегшених металевих сплавів і посилена в ключових місцях керамічними накладками. Система сервоприводів оновлена і ще більше полегшує рух, тим самим збільшуючи вантажопідйомність. Це одна з рідкісних моделей у Fallout Tactics — можна зустріти не більше 4 комплектів такої броні.

Примітки Редагувати

  • Силова броня Fallout 3 помітно менше за розмірами, ніж у Fallout і Fallout 2.
  • Покращена силова броня мод. II в Fallout 3 конфігурацією шолома більше нагадує броню Среднезападного Братства Сталі з Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.
  • При надяганні шолома Силовий броні на напарника, він буде говорити притишеним голосом.

Галерея Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2Редагувати

Fallout 3Редагувати

Fallout: New VegasРедагувати

Fallout 4 Редагувати

Fallout TacticsРедагувати

Van BurenРедагувати

Fallout d20Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Відомо з дизайн-документіу Fallout d20