FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FNVGametitle-FNV LRGametitle-VB

Сили Анклаву (англ. Department of the Army) — організація в світі Fallout, одна з найбільш численних і ефективних з відомих армій післявоєнного світу.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Анклав

До Великої війни Редагувати

Американський уряд усвідомлювало можливість ядерної війни. Воно сховалося на нафтовидобувної вишці корпорації «Посейдон Ойл», розташованій у Тихому океані в 280 км (175 миль) від американського узбережжя (37° 18' пн. ш., 120° 7' з. д.). І платформа, і уряд згодом стали відомі як Анклав.

В листопаді 2076 Анклав отримав контроль над Космічним Центром Блумфілд. Вони знали, що ядерна війна не за горами, і вирішили переробити Гермес-13 для евакуації обраного екіпажу з планети (маючи на увазі, звичайно, себе) і визначитися з місцем призначення цього польоту.

До нещастя для Анклаву, бомби почали падати менш ніж через рік. Всі були або переведені в гарячі точки, або сховалися в місцях далеко від Блумфилда. Останні люди відключили реактор і покинули комплекс, залишивши Гермес-13 і Блумфілд перед обличчям стихії. З невідомих причин комплекс не був підданий ядерного удару.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Після Великої війни Редагувати

Анклав є, можливо, найбільш технологічно просунутої організацією на всій території післявоєнного США. Анклав має доступ до довоєнним запасами зброї і обладнання, а також веде розробки щодо їх поліпшення і модернізації. Друга на території США організація, нарівні з Братством Стали, яка має доступ і використовує силову броню, більш того, модернізує її. Єдина (на період 2241 року), хто володіє повітряним транспортом. До єдиного недоліку можна віднести тільки чисельність бійців.

Військову присутність Редагувати

Організація Редагувати

Технології Редагувати

Війни Редагувати

Сили Анклаву зіткнулися з головними своїми супротивниками спочатку в Каліфорнії, а потім і на Столичної пустки. Хронологічний порядок воєн:

Поява Редагувати

Сили Анклаву з'являються у Fallout 2, Fallout 3 та згадуються у Van Buren.

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)