FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-VBGametitle-JESGametitle-FO4

Сила (СЛ[1], СИЛ[2]; англ. Strength, ST[3]) — одна з основних характеристик у системі S. P. E. C. I. A. L.

Опис Редагувати

Груба фізична сила. Високий показник сили хороший для брутальних персонажів. Впливає на початкову здоров'я, втрат холодною зброєю, вантажопідйомність і навичкатаБез зброї» та «Холодна зброя».

Fallout, Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Змінює: очки здоров'я, переносимий вага, шкоди зброєю ближнього бою, володіння зброєю і дальність кидка.

Від сили також залежить успішність володіння зброєю. Якщо сила персонажа нижче необхідного значення для зброї, він буде отримувати відчутний штраф при його використанні: -20 % шанс потрапляння за кожну відсутню очко сили.

При використанні метальної зброї максимальна дальність його кидка залежить від сили персонажа у відношенні 3 гекса за одне очко сили. Але це значення не може бути вище «заводських» характеристик зброї. Тобто неможливо кинути ніж далі 16-ти гексів, а спис — далі 8-ми.

Персонажі, що володіють високою силою, також можуть, наприклад, виламати закриту/заевшую або звичайну двері за допомогою монтування, вграти у змаганні з армреслінгу або викликати захоплення своїми м'язами в інших жителів Пусток.

Fallout 3 Редагувати

Змінює: навичка «Холодна зброя», переносимий вага, бонус утрати холодною зброєю

  • Навичка «Холодна зброя» = 2 + 2 × СИЛ + УДЧ/2 (з округленням у більшу сторону).
  • Базовий переносимий вага = 150 + 10 × СИЛ
  • Бонус шкоди холодною зброєю = 0,5 × СИЛ
Значення Носима вага Бонус шкоди* Зміна навичок
1 160 +0,5 Холодна зброя +2
2 170 +1 Холодна зброя +4
3 180 +1,5 Холодна зброя +6
4 190 +2 Холодна зброя +8
5 200 +2,5 Холодна зброя +10
6 210 +3 Холодна зброя +12
7 220 +3,5 Холодна зброя +14
8 230 +4 Холодна зброя +16
9 240 +4,5 Холодна зброя +18
10 250 +5 Холодна зброя +20

Зауваження: * Сила ніяк НЕ впливає на втрати, що наноситься зброєю з категорії «Без зброї».

Fallout 4 Редагувати

Змінює: Переносимий вага, збитки від атак холодним і кулачним зброєю.

Формула розрахунку впливу Сили:

$ CarryWeight = 200 + (Strength \times 10) $
$ DamageMultiplier = 1 + (Strength \times .1) $

Кажучи простими словами, кожна одиниця Сили дає +10% до рукопашного втратам і +10 до переносимого вазі. Важливо пам'ятати, що Сила впливає не тільки на базовий шкоди зброї, але і на додатковий фізичний шкоди, що дається модифікаціями.

Способи збільшення Сили Редагувати

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

  • Особливість «Хуліган» збільшує Силу на 2, але зменшує кількість ОД.
  • Надіта силова броня T-51b збільшує Силу на 3 пункти, покращена силова броня — на 4 пункти (у будь-якому випадку не вище 10).
  • Братство Сталі може зробити операцію по збільшенню Сили на 1 пункт, так що головний герой може зробити її (Fallout) або знайти відповідний модульний чіп (Fallout 2).
  • Баффаут тимчасово збільшує Силу на 2 (на 4 при використанні подвійної дози).
  • Ґвинт ненадовго збільшує Силу на 1 (на 2 при подвійній дозі).
  • Деякі здібності збільшують Силу: «Адреналіновий драйв» збільшує Силу на 1, якщо здоров'я персонажа падає нижче 50 %; здатність «Додати сили» можна взяти для збільшення Сили на 1.
  • Деякі здібності збільшують Силу лише при перевірці модифікаторів: «Розмах» збільшує Силу на 2 при використанні метальної зброї; «Поводження зі зброєю» знижує на 3 пункти вимоги до мінімальної Силі, яку необхідно мати для ефективного застосування зброї.

Fallout 3 Редагувати

Bobblehead Strength

«Ваші аргументи повинні бути вагомими»

Fallout: New Vegas Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Постійно
Тимчасово

Відео Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Скорочення у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics.
  2. Скорочення у Fallout 3 і більш пізніх іграх.
  3. Оригінальне скорочення.