FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Депо.

« Ладно, тепер можемо йти. Ось ключ від пожежного депо. »

Логан

Серчлайт — пожежне депо (англ. Searchlight fire station) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Двоповерхова будівля пожежної охорони розташоване в центральній частині табору Серчлайт, на північ від початкової школи. Депо добре збереглося. На другому поверсі розташовані приміщення для персоналу станції. Судячи з обстановки, використовувалися збройними силами НКР в якості їдальні та спальні.

Історія Редагувати

Весь перший поверх колись служив стоянкою для пожежних машин. Перед початком Великої війни сюди були доставлені три вантажівки з радіоактивними відходами, один з яких був висланий у Коттонвуд-Коув у зв'язку з браком місця, а два інших так і залишилися стояти тут 200 років потому. Розміщені на них контейнери з відходами стали смертельною зброєю в підступний задум Легіону.

Незадовго до подій гри військові сили НКР використовували цю довоєнну будівництво, як одну з опорних точок в місті, але в результаті проведеної Легіоном Цезаря диверсії це місце стало епіцентром локального радіаційного забруднення. Фрументарий Легіону Цезаря Вульпес Инкульта наказав двох рекрутів під час перезміни патрульних проникнути в табір Серчлайт і розкрити якомога більше контейнерів в машині на пожежній станції. У контейнерах були радіоактивні відходи та рекрути загинули, а разом з ними був опромінений весь табір, повний бійців НКР. Багато з них гулифицировались і майжездичавіли.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Колесо фортуни — в пожежному депо проходить завершальний етап квесту.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Для входу в будівлю необхідний ключ.

Поява Редагувати

Серчлайт — пожежне депо з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати