FANDOM

Gametitle-FNV

«Серулін роботікс» (англ. Cerulean Robotics) — невідзначена локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Занедбаний будинок на південно-заході північної частини Фрисайда. Колишній офіс фірми по ремонту та технічному обслуговуванню роботів.

Розташування Редагувати

Щоб потрапити до «Серулін роботікс», потрібно вийти в північно-західний кут Фрисайда і пройти на південь, повз зруйнованого магазину і через прохід між горами будівельного сміття до чотириповерхового будинку. Вхід в «Серулін Роботікс» знаходиться у дворі між крилами будівлі, зліва.

Мешканці Редагувати

У «Серулін роботікс» є 6-7 гігантських щурів, кілька зламаних протектронов і сексбот Фіст, якого треба активувати по квесту «Атомне танго».

Планування Редагувати

У кімнаті відпочинку (двері праворуч від входу) в руці скелета на підлозі в південно-східному кутку перед телевізором лежить ключ від «Серулін роботікс». Цей ключ відкриває шафа з інструментами у північно-західному куті будинку, де лежить карта доступу, після її взяття в Піп-бой додається замітка «Карта доступу «Серулін роботікс»». Термінал Фіст можна розблокувати цією картою або просто зламати («Наука» 50), не вагаючись пошуками ключа і карти. Також в будинку є звичайний верстат і верстат для спорядження патронів.

Шаблон:Дика Пустка-розділ

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

«Серулін роботікс» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати