Fandom

Архіви Fallout

Сержант Горечавка

6302статті у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV.png

Сержант Тирлич (англ. Bitter-Root) — персонаж "Fallout: New Vegas", боєць НКР, снайпер першого розвідувального батальйону.

Біографія Редагувати

Батьки Тирличу були Великими Ханами. Його батько був наркоманом і постійно потрапляв в неприємності. Він навчив хлопчика стріляти, тренуючись на громадянах НКР, в тому числі на громадських і навіть на дітей. Мати, також наркоманка, пару разів намагалася продати сина заради дози гвинти. Інші Хани терпіли її тому, що вона була «просто бомба в ліжку». Тирлич ненавидів своїх батьків, як і все плем'я.

У 2278 ріку Тирлич, ще не пройшов обряд ініціації і не мав права вибрати «ханське ім'я», перебував у Бітер-Спрінгс, коли на поселення напали війська НКР, вважали, що це — рейдерське табір. Після того, як снайпери першого розвідувального батальйону помилково відкрили вогонь по жінкам, дітям та людям похилого віку, хлопець вирішив звести якісь власні рахунки і вбив кого-то з свого племені.[1]

Капітан Датри, розібравшись, що відбувається, прийняв командування, припинив обстріл і наказав надати медичну допомогу всім пораненим Ханам. Відчуваючи свою провину за смерть багатьох невинних людей, капітан усиновив осиротілого хлопчика, який, вважаючи, що різанина стала його обрядом ініціації, узяв собі ім'я Тирлич в честь Бітер-Спрінгс.

У 2281 ріку Тирлич служить снайпером в першому разведбате НКР, розквартированому в таборі Маккарран, де снайпери займаються відстрілом Чортів. Їх найбажаніша мета — Драйвер Нефи, який вбив вже багатьох солдат табори. Датри ж, у званні майора, є командиром бійців Маккаррана, що дозволяє йому частіше бачитися з прийомним сином.

Через переживань з приводу свого минулого Тирлич звертався за психотерапевтичної допомогою до доктор Усанаги, яка допомогла йому «навіть більше, ніж трохи».

Образ Тирличу Редагувати

Тирлич — спокійний, прямолінійна людина і виконавчий солдатів. Він завжди зосереджений, що допомагає йому в роботі снайпера. Сержант не втрачає самовладання навіть коли говорить про різанину в Бітер-Спрінгс і своїх батьків, яких він ненавидить.

Тирлич "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр може зустріти Тирлич у таборі Маккарран разом з іншими снайперами першого розвідувального батальйону НКР. Він розповідає про своє походження, якщо його розговорити (Красномовство 30) і зізнається, що вбив кого-то з Великих Ханів, якщо зрозуміти, що він чогось недоговорює (Інтелект 7).

Намагаючись знайти спосіб переконати капрала Бетсі звернутися за психотерапевтичною допомогою, Кур'єр може дізнатися від Десятки пік, що Тирлич звертався до доктор Усанаги. Сержант підтвердить слова новачка.

Тирлич разом з усім взводом бере участь у полюванні на Драйвера Нефи, а після його смерті переводиться в табір Форлорн-Гоуп.

Ім'я, вибране вижив під Бітер-Спрінгс хлопчиком, може співвідноситися або з емоціями, що з'являються у нього у зв'язку зі спогадами про його ненависною сім'ї, або з іронією про те, що він служить у лавах тих, хто влаштував криваву різанину в його будинку, так як тирлич це красиві сині або жовті польові квіти, що мають різкий гіркий смак. Так само має місце паралель "бітер" - "горький".

Інвентар Редагувати

*"Кількість генерується випадковим чином"

Появу Редагувати

Сержант Тирлич з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Коментарі розробників вказують на те, що, можливо, він убив своїх власних батьків.

Випадкова вікі