FANDOM

Gametitle-FO3 OA
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших сержантів.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Бен.

Сержант Бенджамін Монтгомері (англ. Benjamin Montgomery) — персонаж Operation: Anchorage, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Бенджамін Монтгомері був польовим солдатом, що билися на передовій у Анкориджі протягом кількох походів. Він був одним з бійців, які становлять кістяк підрозділи армії генерала Чейза. Він призначений активним учасником бойової групи Самотнього Подорожнього. Незабаром він стає для Подорожнього перевіреним товаришем і б'ється з ним пліч-о-пліч, протягом багатьох ключових стадій операції з звільнення Анкоріджа. Монтгомері є виключно переконаним прихильником своєї справи. Він відданий, здібний і досвідчений солдат. Він вдається до більш неформального спілкування тільки-но ставши Подорожньому бойовим товаришем[1].

Сержант чудово володіє вогнепальною зброєю, а також навичками парашутизму та альпінізму[2].

Роль у битві за Анкоридж Редагувати

Бенджамін Монтгомері — солдат повітряно-десантних військ армії США. Штаб-сержант ударної групи у симуляції звільнення Анкоріджа. Самотній Подорожній зустрічає його на самому початку симуляції, впавши з великої висоти. Проінструктувавши головного героя щодо поточної ситуації, він направить його до гармат і буде супроводжувати перед підривом гармат. Під час підготовки наступу і зачистки прилеглих територій сержант візьме на себе командування загоном віртуальних солдатів, підтримуючи зв'язок з базою і викликаючи підкріплення. Також Монтгомері бере участь у відключенні імпульсного поля і штурмі китайського штабу генерала Циньвея.

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Сержант Бенджамін Монтгомері з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide стор 75.
  2. Видно з геймплея гри.