FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-VB

« якби я був на двадцять років молодший, я б пішов на схід і дослідив Середній Захід. »

Кассиді (Fallout 2)

Середній Захід (англ. Midwest) — територія США, до війни входила до складу Співдружності Середнього Заходу і Співдружності Рівнин і включала в себе 12 штатів. Є місцем дії гри Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.

Історія Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Вперше Середній Захід згадується у розмові Обраного з Джоном Кассиді Fallout 2. Джон чув, що «у них там на Середньому Заході бувають смерчі в милю завширшки. Зараз там здоровенний радіоактивний курний котел», і шкодує, що не встиг побувати там особисто до війни.

Fallout Tactics Редагувати

Однією з основних організацій, що мали вплив у регіоні, було Среднезапдное Братство Стали, що відкололося від основного Братства Стали і контролює територію навколо Чикаго. Іншою важливою організацією, поклоняється технології, були Розбійники, що розташовувалися в Ньютоне.

Після знищення Творця сюди хлинули супермутанти, створені ним. Частина з них йшла на схід в пошуках нового місця для проживання, поки не осів у Оцеоле. Супермутант Гамморин зумів збити з них справжню армію, яка з легкістю захопила звалився неподалік дирижабль Братства Сталі — один з конвою, посланого на знищення залишків армії Творця. Паладин Лат зумів перемогти Гамморина, і, взявши його ім'я, очолив супермутантів.

У регіоні вирували війни між Братством Сталі, супермутантами, Риверами, Зверомагами і рейдерами — до моменту, поки роботи Калькулятора, що вийшли з Сховища 0, не стали зачищати місцевість від усього живого.

Mini-FOT LogoКінець інформації, заснованої на даних Fallout Tactics.

Van Buren Редагувати

У Денвері можна зустріти Легіон Цезаря, мандрівний по напрямку до Канзасу, своїй новій штаб-квартирі. Легіон з'являється там раз на рік. Кожні кілька тижнів пара розвідників вирушає на схід, щоб перевірити, чи пішли на спад радіоактивні пилові бурі, і визначити час висунення. Після виявлення Легіону в Денвері кожен місяць є 25 % шанс, що работорговці Легіону вирушать до Цезарю, прихопивши всіх рабів з собою.

Антін, лідер утильщиков з Середнього Заходу, втік звідти в Денвер, щоб врятуватися від Легіону Цезаря. Так що, ймовірно, Середній Захід мешкаємо.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Поява Редагувати

Середній Захід з'являється у Fallout Tactics та згадується у Van Buren.

Місця дії ігор серії Fallout