FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Icon disambig
Сейф з'являється і в інших іграх.

Сейф (англ. Safe) — ігровий об'єкт, контейнер у серії ігор Fallout.

Опис Редагувати

Як правило, сейф замкнений на замок, і його розтин вимагає певного рівня навичкаа «Злом або наявність ключа.

Часто поряд з сейфом розташований термінал для його відкриття, як правило заблокований паролем і вимагає для злому захисту визначеного рівня навички «Наука».

За злом сейфа, що має власника, може знижуватися карма. Якщо власник виявить злом, він може атакувати.

Характеристики Редагувати

Темного кольору укріплений металевий контейнер, з дверцями з прихованими петлями і кодовим замком. У центрі дверки розташована кнопкова панель для набору коду і індикатор, зліва — замкова свердловина.

Крім окремо стоять зустрічаються вмонтовані в стіни і підлоги (деякі з них мають власні назви «підлоговий сейф» і «стінний сейф»). Певні персонажі володіють іменними сейфами відповідних назв (сейф Каллахана, Дэшвуда та ін.)

Більшість сейфів не можна відкрити в буквальному сенсі, при активації до моменту відкриття меню відтворюється тільки коротка анімація відчинення дверцят. Частина сейфів (зазвичай відкритих або зламаних) являє собою просто ігрові об'єкти без можливості взаємодії з ними.

Крім сейфів стандартних розмірів, на Пустищах можна зустріти зменшені або збільшені зразки.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Fallout: New Vegas Редагувати

  • Сховище 34, 1-й поверх, нижній рівень, кімната з написом «Clinic». Стінний сейф, середній замок.
Mbox default
Цей розділ не завершено

Поява Редагувати

Сейф з'являється в більшості ігор серії Fallout.