FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите хиже рослина, яке будь-яким чином випромінює ауру розумності. »

— Опис в грі

« Так, я говорить рослина. Оправься від шоку і поговори зі мною. »

— Сеймур

Сеймур (англ. Seymour) — унікальна істота, персонаж Fallout 2; розумне спорові рослина, що живе в Брокен Хіллс.

Опис Редагувати

Своїм інтелектом Сеймур зобов'язаний професору, проживає в Брокен Хіллс. Професор намагався збільшити коефіцієнт інтелекту у різних створінь Пустки, причому досить успішно. Останнє творіння вченого, Сеймур, виявилося настільки розумним, що притворилось простим споровым рослиною без проблиску думки. Професор повірив і пересадив Сеймура в найближчий город.

Обраний може зустріти Сеймура на городах Брокен Хіллс. Рослина просить про допомогу. Інші рослини заважають Сеймуру рости, але озброєний лопатою головний герой без проблем пересадить Сеймура до будинку престарілих гулей. В нагороду кущик розповість, як вграти в шахи у скорпіона професора.

Тепер Сеймур може тріпатися з Тифоном, сином Сету, рости і розкидати спори в своє задоволення.

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<tr><td class="va-stats-creature-name">Хиже рослина
proto}}}
ооIcon XP 85
FO2 Хищное растение (maplnt)</td><td>
СилаСИЛ 45х30
5
СприйняттяСПР 45х30
2
ВитривалістьВТР 45х30
6
ХаризмаХАР 45х30
1
ІнтелектІНТ 45х30
1
СпритністьСПТ 45х30
5
УдачаУДЧ 45х30
1
Очки здоров'яIcon heart
40
Клас броніIcon shield bronze
5
Очки діїIcon action
7
Максимальний вантажIcon weight
150
Шкоди холодною зброєюIcon melee
0
РеакціяIcon sequence
4
Швидкість відновленняIcon healing
?
Шанс критичної шкодиIcon chance
1%
Опірність отрутамIcon poison
30%
Опірність радіаціїIcon radiation
12%
</td><td>
утратаIcon damage
0 / 0%
лазерIcon laser
0 / 0%
вогоньIcon fire
0 / 0%
плазмаIcon plasma
0 / 0%
вибухIcon explosion
0 / 0%
електрикаIcon electrical
0 / 0%
еміIcon EMP
0 / 500%
</td><td>
Без зброїIcon unarmed
75%
Холодна зброяIcon melee
70%
МетанняIcon grenade
65%
</td><td>
</td></tr>Шаблон:Характеристики істот FO2

Квести Редагувати

Змагатися з радскорпионом • Сеймур підкаже, як за допомогою «Атаки літаючої печінки»[1] пройти третє випробування — гру в шахи зі скорпіоном професора. Якщо у персонажа низький рівень Основна характеристика основної характеристики «Інтелект» (3 або менше), Сеймур підкаже, що один з гулей (Тіфон) в будинку пристарілих знає, де закопаний скарб.

Поява Редагувати

Сеймур з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

  • Сеймур отримав своє ім'я завдяки фільму «Магазинчик жахів» (Little Shop of Horrors), головний персонаж якого, Сеймур Крелборн, доглядає за мовцем хижим рослиною.
  • У будинку, поряд з яким Обраний садить вищезгаданий квітка, один з гулей каже: «Мені холодно, і вовки женуться за мною» (i'm cold and wolves after me). Ці слова належать одному з героїв мультсеріалу «Сімпсони».
  • Після виконання квесту «Пошук скарбів» у Сеймура і Тифона додаються нові репліки, зокрема, Сеймур може сказати: «Цікаво, як там поживають мої родичи у Арройо. Сподіваюся, вони процвітають». На що Тифон відповість: «Звичайно, звичайно! Якщо тільки який-небудь ублюдок пошинковал».

Примітки Редагувати

  1. Ймовірно, мається на увазі атака Фегателло (англ. Flying Liver Attack, спотворене Fried Liver Attack) або «атака смаженої печінки» — назва, що відбулося від італійської ідіоми «мертвий, як шматок печінки» (fegatello — страви із смаженої печінки).

Шаблон:Брокен Хіллс

Істоти