FANDOM

Gametitle-FO1.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FB.png

Radiation Storm

Світіння (англ. The Glow) — локація Fallout.

Опис Редагувати

Колишній дослідний комплекс компанії «Вест-Тек»[1] (англ. West Tek Research Facility), зруйнований прямим попаданням атомної бомби. Рівень радіації в руїнах був такий високий, що вони слабо світилися по ночах, і це місце отримало назву «Світіння».

Комплекс був побудований в 2055 рікдля розробки ліків від Нової чуми. Також у комплексі велися дослідження енергетичного зброї. В 2071 році переданий під управління армії США. З 2073 року в комплексі велася розробка проекту «Віріон-Імунітет», 2076 році перейменованого в «вірус рукотворної еволюції», скорочено ФЕВ. Зруйнований у 2077 ріку Великої війни.

Кілька резервуарів з ФЕВ розбилося, і під впливом випромінювання вірус мутував — при зараженні живі істоти набували частковий імунітет до оригінального ФЕВ.

Незважаючи на заборону Старійшин Братства Стали, 2134 ріку загін, очолюваний сержантом Деннісом Алленом (включає Сото, Єнсена Камарілло — точний склад невідомий), попрямував до Світіння з метою роздобути зразки довоєнних технологій, зброї і броні. Наразившись на систему безпеки, всі загинули.

Братство Стали стало посилати бажаючих вступити в її ряди новачків дослідити це місце. Виходець з Притулку пройшов випробування (і, швидше за все, пройшов випробування тільки він один).

Пристрій Редагувати

Поверхню Редагувати

Fo1 WestTek Surface.png

Якщо на поверхні й існували якісь споруди, всі вони були знищені ядерним вибухом. Вхід в Світіння являє собою обсипається высокорадиоактивный провал в землі; спуститися вниз можна, прив'язавши мотузку до металевої конструкції в її західній частині.

Рівень радіації сильно підвищується по мірі наближення до провалу. На нижніх рівнях рівень радіації залишається смертельно високим і Виходець з Притулку може загинути, якщо не подбає про захищають і виводять радіацію медичних препаратах.

Рівень 1 Редагувати

Fo1 WestTek Offices (Lvl 1).png

Адміністративний рівень: тут знаходяться офіси службовців. Центральна частина являє собою звужується жерло провалу. У північній частині, в залі нарад, лежить труп сержанта Денніса Аллена в розбитій силовий броні. З трупа Виходець з Притулку повинен забрати голодиск з давньої записом Братства, увійти. Знаходиться на півдні ліфт йде лише до третього рівня.

Рівень 2 Редагувати

Fo1 WestTek Test Labs (Lvl 2).png

Мабуть, конструкторський відділ з безліччю комп'ютерів і робочих столів. Втім, точно сказати не можна — ZAX не дає ніякого виразного опису цього рівня. Другий рівень теж зачеплений ядерним вибухом, але менше. Починаючи з цього рівня, незваних прибульців починають протистояти охоронні роботи.

На цьому рівні чимало набоїв до різної зброї, гранат і вибухівки. Тут же знаходиться червоний пропуск.

Рівень 3 Редагувати

Fo1 WestTek Research Lab (Lvl 3).png

На третьому рівні два ліфти: один пов'язує третій рівень з першим і другим, другий — з четвертим і шостим. Для нього знадобиться червоний пропуск. На даному рівні знаходилися лабораторії, які займалися розробкою озброєнь.

У численних шафах знаходиться ще більший асортимент боєприпасів, а також різні медикаменти.

Рівень 4 Редагувати

Fo1 WestTek Research Lab (Lvl 4).png

Виключно важливий рівень комплексу — дослідницький. На цьому рівні перебували випробувальні полігони і лабораторії для проведення експериментів в області біології і фізики. У його центрі знаходиться обчислювальний центр з нудьгуючим розумним суперкомп'ютером ZAX. Цей штучний інтелект до війни займався організацією всіх науково-дослідних та конструкторських робіт у Західному дослідному комплексі.

В одній з лабораторій знаходиться труп Чарльза Райнхолда з синім пропуском, необхідним для доступу на п'ятий рівень. В шафах є зброя, медикаменти, набої, гранати, книги і лічильник Гейгера.

Рівень 5 Редагувати

Святая святих комплексу — секретні випробувальні лабораторії. На цьому рівні три кімнати автоматизованої охорони. Саме тут в жорстоких експериментах над тваринами був розроблений ФЕВ — до перенесення досліджень з нього на Марипозу. На цьому рівні голодиски «Запис експерименту Альфа», «Запис експерименту Дельта» та «Запис експериментів з ФЕВ» дають досить чітке уявлення про хід розробок. Тут же знаходяться самі секретні збройові розробки «Вест-Тек», зокрема рідкісна плазмова рушниця P94.

Крім них, на рівні знаходиться величезна кількість предметів — зброї, сотні патронів, медикаменти, броня і багато іншого. Винести всі ці скарби з Світіння за один захід навряд чи вдасться.

Примітки Редагувати

  • У Братстві Стали також ходить інша назва Світіння — Стародавній Орден. Така назва виникла через те, що в ньому, на думку Братства, зберігається безліч незайманих довоєнних технологій.
  • З суперкомп'ютером ZAX Виходець з Притулку може зіграти партію в шахи. У разі виграшу дається 700 ОО. Проблема в тому, що по механіці гри Виходець і комп'ютер роблять кидки на удачу. На жаль, ігровий движок не може генерувати ці кидки. Всі спроби перемогти, навіть при високих характеристики персонажа, закінчуються поразкою.
  • На рівнях 1-3, 5 та 6 розташовуються термінали управління енергопостачанням Світіння, як правило, недалеко від ліфтів. На 4-му рівні роль такого терміналу виконує сам ZAX.
  • 2162 ріку вижили гулі Некрополя знайшли поруч зі Світінням руїни старого міста і заснували там місто Сяйво Дня. При президенті Тандем місто увійшов до складу НКР. На зворотному боці банкноти номіналом 100 доларів НКР зображений малюнок з обігом Танді до жителів Сяйва Дня з нагоди їх приєднання. Штат Сяйво Дня згадується в "Fallout 2 у голодиске НКР.
  • В "Fallout 3" є згадка дослідного центру в терміналі «Архівні дані про Мэксонах».
  • Імовірно, саме сюди відправився Скайнет після закінчення дій "Fallout 2".
Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.
  • Імовірно, між Світлом і Некрополем мав розташовуватися поселення «Нори», засноване розумними єнотами, що втекли з Світіння.
  • В Світінні можна було знайти щоденник Чі-Па, одного з З'являється Лэнтер. Він з'явився б доказом у квесті по пошуку Світіння.
Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout

Поява Редагувати

Савчин з'являється у Fallout та згадується у Fallout 3 та Fallout Bible.

Примітки Редагувати

  1. голодискз давньої записом Братства і записах Вест-Тек помилково названий Західним.
  2. Це арсенал першого рівня Світіння, але з-за вибуху двері у нього заклинило: «Схоже на стандартну двері Притулку, яка була пошкоджена, можливо, вогнем. Однак вона все ще працює.» При спробі відкрити її аналізуються поточні значення Сили, Спритності й Удачі Вихідця. Якщо Сила менше восьми або сума менше 18 двері не відкриється: «Двері приварило. Ви не можете відкрити.»

Випадкова вікі