FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Icon disambig
Вода (напій) має і інші види.

« Я починаю думати, що свіжа вода навіть краще, ніж очищена! »

— Жебрак води

Свіжа вода (англ. Aqua pura) — напій Broken Steel, доповненні до Fallout 3.

Опис Редагувати

Пляшка з водою з Потомака, очищена за допомогою установки проекту «Чистота».

Не отруєна вода Редагувати

Свіжа вода, не отруєна Самотнім Подорожнім при запуску очисника. За властивостями збігається з очищеної. Її перевозять у спеціальних жовтих бочках під охороною офіцерів Ривет-Сіті або Братства Сталі. Вартість свіжої води менше, ніж вартість очищеної, так як запаси практично не обмежені. Якщо дати пляшку свіжої води жебракам, то карма підвищиться.

Отруєна вода Редагувати

Якщо вода була отруєна, то вона не має ніякого позитивного впливу, а лише тимчасово погіршує деякі показники. Повторне вживання призводить до летального результату. Якщо віддати пляшку такої води одному з жебраків, то карма знизиться.

Розташування Редагувати

Каравани зі свіжою водою можна зустріти майже на всій території Столичного пустища. Крім того, на позиціях рейдерів, найманців «Кіготь», Анклав, супермутантів і работоргівців часто з'являються вкрадені бочки, використовувані як для втамування спраги, так і для приманки.

Примітки Редагувати

  • Примітно, що ця вода такого ж кольору, як брудна, мабуть тому, що і була брудною до очищення. Але скоріше всього, вода нормальна, а пляшка такого кольору.
  • Через якийсь час після вживання свіжої води, може з'явитися повідомлення про те, що закінчилася дія свіжої води, але на ділі нічого не змінилося.

Поява Редагувати

Свіжа вода з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Див. також Редагувати

Галерея Редагувати