FANDOM

Gametitle-FO2.pngGametitle-FO3 BS.pngGametitle-FO4.pngGametitle-VB.pngGametitle-FB.png

« Ух-ти! Ніколи не думав, що побачу Сан-Франциско! »

Джон Кассиді

« Сан-Франциско. Хмм... можу сказати тільки, що люди там...дивні. Це на узбережжі. »

Мандрівник

« Сан-Франциско - це досить далеко на південь звідси. ... Ось вже не знаю, навіщо хто-небудь у здоровому глузді міг би туди відправитися. ... Ну, я чула всякі речі про те, що там ціле місто з одних неврівноважених фанатиків якиоїсь вивернутою віри. »

Лу

Сан-Франциско (англ. San Francisco) — локація Fallout 2, велике місто, що має вихід до моря.

Розташування Редагувати

Місто розташоване на 6 квадратів на схід і 24 квадрата на південь від Арройо. Найближча локація — Військова база Маріпоза.

Опис Редагувати

Це одне з найбільших міст в Північній Каліфорнії. До Великої війни було великим морським портом і транспортним вузлом, про що свідчить стародавній док. Після війни місто було повністю зруйноване і знову відновлене екіпажем потерпілої там крах китайської субмарини і дивом уцілілими місцевими жителями. Його населення складається головним чином з Ши, членів релігійного культу хабологов і волоцюг, які оселилися в старому танкері.

На момент появи тут Обраного Ши і хабологи знаходяться в дуже ворожих відносинах. Обраний може допомогти одній зі сторін залагодити конфлікт.

Чайнатаун Редагувати

Fo2 San Francisco Chinatown.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Чайнатаун

Основний район міста, який Обраний потрапляє після прибуття. Тут розташовані торговці і лікарі, а також одне з відділень Братства Стали. Для розваг — майданчик для кулачних боїв.

У верхньому лівому кутку — вихід в док, у верхньому правому — на смугу, праворуч — в храм Ши.

Док Редагувати

Fo2 San Francisco Docks.jpg

Основна стаття: Док

Район, нічим не примітний, крім доступу до танкера у верхній частині.

Нафтоналивний танкер Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Нафтоналивний танкер

Танкер, завдяки яким Обраний зможе відправитися на основну базу Анклава закінчити гру.

Смуга шаттла Редагувати

Fo2 San Francisco Shuttle.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Смуга шаттла

Злітно-посадкова смуга, розташована на руїнах мосту «Золоті ворота», з розташованим на ній шатлом. Звідси можна спуститися на базу хабологов.

Салон шаттла Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Салон шаттла

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 2 и не підтверджена основним каноном.

Нутрощі шаттла. Не розроблені до кінця і в грі не використовуються, однак є можливість потрапити туди з карти міста по клавіші швидкого доступу.

Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 2

База хабологів Редагувати

Fo2 SF Hubologist Compound.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

База хабологів

Основна база хабологов, де розташовується їх керівник.

Храм Ши Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Храм Ши

Це місце, яке самі Ши називають Сталевим Палацом, в якому розташовується їх Імператор.

Відділення Братства Сталі Редагувати

Файл:FO2 San Francisco Brotherhood office ground level.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Відділення Братства Стали

Одне з відділень Братства Стали в цій частині колишніх США. Їм управляє Метью. Це відділення, крім офісу має ще й другий рівень, на якому розташований комп'ютер ІСУ.

Квести Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Квести Fallout 2

Квести Fallout 2

Мешканці Редагувати

Поява Редагувати

Сан-Франциско з'являється у Fallout 2 та згадується у доповненні до Fallout 3Broken Steel, Fallout 4, Van Buren та Fallout Bible.

Згадки Редагувати

Gametitle-VB.pngНаступна інформація заснована на даних Van Buren и не підтверджена основним каноном.
Gametitle-VB.pngКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

За лаштунками Редагувати

  • Сан-Франциско — реально існуючий місто і округ у штаті Каліфорнія.
  • Ворота на вході в місто — існують в реальному світі і є входом в Китайський квартал Сан-Франциско.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [1] Кріс Авеллон: In the 1st iteration of Van Buren, history was the Enclave nuked the hell out of San Francisco, assuming that the destruction of the oil rig was caused by attackers from that city.

Випадкова вікі