FANDOM

Самотній Мандрівник (англ. Lone Wanderer), також відомий як Виходець зі Сховища 101, Дитинка зі Сховища 101, або, як називає його Three Dog, просто 101-й — протагоніст Fallout 3.

Біографія Редагувати

Народження Редагувати

Самотній Мандрівник народився у вівторок, 13 липня 2258 року в Меморіалі Джеферсона. Цей день можна вважати початком Fallout 3. Невдовзі після його народження його мати помирає від сердечного нападу.

Дитинство. Юність. Підлітковий вік Редагувати

Переживши смерть дружини, Джеймс з дитиною на руках у супроводі вищого паладина Крос відправився в Сховище 101. До 19 років Самотній Мандрівник буде вважати, що народився саме там. Його життя йшло так, як у будь-якого підлітка в Сховищі 101: сутички с однокласниками та Тунельними Зміями. Його єдиним другом можна вважати Амату, але це вже залежить від дій гравця.

У віці 10 років Самотній Мандрівник отримав Піп-Бой 3000, а в віці 16 років здав К. О.З. У.

На волю! Редагувати

Життя йшло спокійно та мирно, але раптом, у 2277 році, через 200 років після Великої Війни, його батько покидає Сховище 101 без будь-яких пояснень. Рятуючись від гніву Наглядача, молодий житель також вимушений покинути Сховище 101 і відправитися на пошуки батька в небезпечні розвалини Вашингтона під назвою Столичне пустище.

З цього моменту гравець сам обирає долю Самотнього Мандрівника.

В процесі гри, якщо гравець прослуховує радіо «Новини Галактики», то там він може почути новини про самого себе.

Випадкова вікі