FANDOM

Gametitle-FO4

Самотня каплиця (англ. Lonely Chapel) — локація Fallout 4, будинок церкви у Співдружності.

Опис Редагувати

Розташування Редагувати

Покинута церква розташована в північно-західній частині Співдружності недалеко на південь від Комуни «Сонячні припливи», біля естакади.

Історія Редагувати

Під час заворушень через продовольства[1] Бостоні кілька цивільних виявили люк в каплиці, ведучий в старі тунелі Федерального продовольчого складу. Після чого в каплиці був виставлений військовий патруль у кількості трьох осіб, до тих пір поки не буде знайдений спосіб убезпечити даний хід або повністю його перекрити.[2]

Планування Редагувати

Біля церкви розташована заросла травою автостоянка і напіврозвалене дерев'яна будівля. Біля входу росте кілька кущів Центроцвіту дикої моркви. Мешканці іноді повністю відсутні, а іноді з'являється пара рейдерів зовні. Біля решток огорожі можуть пастися кілька брамінів без власника.

Всередині біля входу розташовані кілька укріплень з мішків з піском. Кілька зотлілих скелетів два в цивільній і три у військовому одязі (залишки патруля, що охороняли вхід), ряди лавок, розбиті вікна.

Біля дальньої стіни люк потаємного входу на підлозі ведучий у Федеральний продовольчий склад При побіжному огляді каплиці його легко не помітити. На стінах невелика колекція цвілі типу Мозгогриб.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Околиці Редагувати

  • Під естакадою, трохи південніше входу в каплицю розташоване місце випадкових зустрічей на якому регулярно хтось б'ється (яо-гай проти радий-оленя, яо-гай проти Кігтя Смерті). Після перемоги одного з істот, друге переключається на протагоніста. Сцен битв представників людської раси не помічено.
  • Під естакадою, прямо навпроти входу в каплицю у іржавого остова автомобіля можна виявити піраміду з покришок і дорожнього конуса. Ще кілька штук і того і того, що лежить поруч. При бажанні весь непотріб можна перетягати по одному в комуну неподалік і розібрати в Майстерні.

Поява Редагувати

Самотня капличка з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати