FANDOM

Gametitle-FO2

Сайаг (англ. Sajag) — персонаж Fallout 2.

« Ви бачите невисокого смаглявого чоловіка, який посміхається вам. »

— Опис в грі

Опис Редагувати

Власник і бармен «Золотого Гекко у бізнес-центрі Кламата. Володіє своєрідним почуттям гумору — кожна покупка всім присутнім фірмового напою в його барі знижує репутацію Кламате на 1. Має тісні зв'язки з «деякими впливовими особами» Дірі і вказує Обраному її розташування на карті. У нього непоганий для початку гри асортимент товарів на продаж.

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг Дубинка[1]
Самопал
Шаблон:Магазин

Квести Редагувати

Заправити самогонний апарат • Сайаг хоче позбутися конкурента-самогонника Віскі-Боба, тому запропонує Обраному 50 доларів, якщо той розповість про місцезнаходження самогонного апарату Боба.

Примітки Редагувати

Якщо Избанному вдасться пройти перевірку навички «Красномовство» (60 і вище) (для жіночого персонажа достатньо наявності сексапільності), Сайаг дасть йому пристойну знижку на товари.

Цитати Редагувати

  • «Вітаю тебе, незнайомець. Ласкаво просимо в „Золотий гекко“, таверну, готель і торговельний пункт. Мене звуть Сайаг, я власник цього місця. Чим можу допомогти?»
  • «Подивіться, ще один ідіот на мою голову. Такий же, як Торр. Забирайся з мого бару до чортової матері».
  • «В цьому районі міста у тебе не найкраща репутація. Що ж, може, присяжні ще не винесли вирок. Чим можу допомогти?»
  • «Одна велика кружка Сечі золотого гекко на підході. Всього $5 за краще пиво на всій території на північ від Реддінг».
  • «У мене є все, що тобі потрібно, друже: ліки, випивка, різні товари. У мене особливі джерела, можна сказати. І я завжди готовий купити хорошу шкуру гекко».

Поява Редагувати

Сайаг з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Sajag (सजग) — малопоширене у англомовних країнах ім'я індійського походження, з санскриту: watchful (обережний, уважний); wakeful (пильний, безсонний); wary (підозрілий).

Примітки Редагувати

  1. Так само, як і у Дантонов з шипованим кастетом, при вході і виході з режиму бою у Сайага в інвентарі генерується «нескінченна» палиця, яку можна нескінченно красти.

Шаблон:Navbox Кламат