FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Садова тераса (англ. Garden terrace) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться в Фінансовому районі Бостона, між торговим центром «Хеймаркет» та Фанел-Холлом. Являє собою патіо на даху будівлі, впритул примикає до будівлі торгового центру. У 2287 ріку там збереглися залишки рослинності, ліхтарі, садові лави і фонтан. Очевидно, що до війни це місце служило зоною відпочинку і оглядовим майданчиком.

Садова тераса виявляється Вцілілий випадково в ході дослідження Бостона, або під час виконання квесту Флюгер. Дістатися до локації можна одним з трьох способів: через «Хеймаркет», кембриджську будмайданчик, або Банк Співдружності. Опинившись на даху, Вижив буде негайно атакований казна-звідки взявся (помічений перелезающим через парапет з зовнішньої стіни, протилежної виходу на майданчик) кігтем смерті (рівень хижака залежить від рівня Вижив). Прибудова для ліфта в північно-східному куті будівлі стане непоганим укриттям від нападу.

Через проломи в перекриттях будівлі можна спуститися на чотири поверхи вниз, попутно збираючи зброю, боєприпаси, медикаменти і непотріб, і піднятися на терасу на ліфті.

З прибудованим до північної стіни будівельних лісах можна потрапити в головний вагон монорельсового поїзда, який охороняється протектроном (його рівень залежить від рівня Вижив).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Садова тераса з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати