FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Руїни.

« Ласкаво просимо в Бостон! »

Термінал інформаційного центру

Руїни бостонського аеропорту (англ. Boston Airport ruins) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Руїни являють собою в цілому зберігся зал очікування, зал здавання багажу, станцію метро «Аеропорт» і технічні приміщення. Подекуди, однак, конструкції перебувають в аварійному стані — можна зустріти обвалені підлоги і стелі.

Вперше відвідавши локацію, Вцілілий наткнеться на велику кількість диких гулей. Братство Стали після битви за бостонський аеропорт не встигло зачистити дану частину руїн. Цілком можливо, Братство і не знало про збережену вході в цю локацію, або не змогло відкрити двері, ключ від якого зберігається у таємниці у послушника Кларка.

Руїни обшукуються квесту Братства Сталі «Честь чи безчестя». На початку руїн є труп лицаря Райлана, з нього можна взяти жетони. Якщо їх віддати послушнику Кларку, то він не розсердиться і не нападе, якщо пізніше вбити гулей. Ключ-карта від ліфта є у послушника Кларка і на столі поруч з ним. Другий ліфт не спускається.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • У залі здачі багажу є туристичні листівки і брошури. Наприклад, прочитання листівки Джамейка-Плейн активує квест на пошук скарбів, якщо, звичайно, даний квест не був відомий і виконаний заздалегідь.
  • При наявності Силовий броні і прикріпленої до неї реактивному ранцю, можна скоротити шлях до послушнику Кларку не вбивши жодного дикого гуля. Досить встати в непрацюючому ліфті і відкрити люк, після чого вилетіти через нього на поверх вище.
  • Якщо прислухатися, можна почути кроки бійців Братства, що пересуваються по аеропорту зовні.

Галерея Редагувати

За лаштунками Редагувати

У реальному світі існує станція метро Аеропорт у складі Транспортного управління затоки Массачусетс.

Появи Редагувати

Руїни бостонського аеропорту з'являються тільки у Fallout 4.