FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Квінсі.

Руїни Квінсі (англ. Quincy ruins) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

У минулому великий місто, що знаходиться в Співдружності. На момент відвідування Вижив містечка останній зайнятий Стрілками. Локація вигідно розташована для штурму, противник добре озброєна і навчена, а в зоні відповідальності командира Стрільців (ворота з боку кар'єрів Квінсі і заводу «Вілсон Атоматойз») ще й добре укріплена. Сам командувач, а також одна з його молодших командирів, Тесса, одягнені в силову броню. Після зачистки поселення, з певною періодичністю, в локації можна зустріти рейдерів, іноді супроводжуваних одним-двома штурмотронами.

Щоб в повній мірі зрозуміти, що сталося в місті, слід зайти в магазин Цзюнь Лона (вивіска «Pharmacy») або знайти кімнату матінки Мерфі.

Історія Редагувати

Є об'єктом багаторазово згадується мінітменами «Різанини в Квінсі», коли бойовики Стрільців захопили місто і знищили прийшов на допомогу місту гарнізон минитменов полковника Холлиса, а населення спершу взяли в полон, а потім вирізали і спалили. Характерно, що ця подія завдала нищівного удару по репутації минитменов: на заклик населення Квінсі про захист відгукнувся тільки Холліс, який привів загін ополченців і запросив підтримку. Проте більше ніхто не прийшов, і Стрілки, очолювані колишнім ветераном минитменов Клінтом, відслужили 10 років в організації і пізніше дезертировавшим, використавши грамотне оперативне керівництво досвідченого вояка, подолали оборону гарнізону і захопили місто. Піти встигли два десятки людей, у тому числі цивільні, з уцілілим Престоном Гарві на чолі. Незважаючи на висланий в погоню загін, перехопити втікачів не вдалося: Престон і його люди увійшли в Джамейка-Плейн і втекли, а прочісувати містечко, щільно населений дикими гулями, навіть Стрілки визнали смертельної авантюрою.

Цінні знахідки Редагувати

  • Комплект Силовий броні — у командира Стрільців Клінта, на верхньому рівні естакади, що проходить уздовж містечка;
  • «Добрі наміри» — унікальний лазерний карабін, у Клінта;
  • Журнал «Пістолети і кулі» — на верхньому рівні естакади, що проходить уздовж містечка, на столі з терміналом між двох вантажівок, там же поруч стоїть зелений скриня;
  • Голозапись Теси і Товстун — у командира Стрільців Бейкера, на даху церкви.
  • Голозапись Бейкера — в терміналі поліцейської дільниці Квінсі;
  • Записка Матінки Мерфі — в одному з будинків, на 2-му поверсі на комоді близько двоспальним ліжка, на балконі схованку матінки Мерфі в охолоджувачі;
  • В магазині під касою схованку з кришками, під кімнатою Матінки Мерфі;
  • В аптеці Цзюнь Лон, під сходами сейф, а на даху будинку в ящику інструментів — ядерний блок;
  • «Кулак Теси» — унікальний правий наручний елемент силовий броні рейдерів, у Теси, в поліцейській ділянці;
  • Комплект силовий броні — у Теси, в поліцейській ділянці;
  • Голозапись Едді Уінтера №3 — у підвалі-в'язниці поліцейської дільниці, на полиці залізної шафи, зверху зелена сумка;
  • Червоний скриня, закритий на «складний» замок — на нижньому рівні паркування.
  • Сейф (складний замок) — у винному магазині, за прилавком в стіні.
  • Ядерний блок — на другому поверсі поліцейської дільниці, в маленькому дерев'яному ящику;
  • Ядерний мінізаряд — на верхньому рівні автомобільної естакади, що проходить уздовж містечка, в дерев'яній споруді, 2-й у стрільця, збройного товстуном, на даху церкви.

Примітки Редагувати

  • Всі будівлі в містечку з'єднані між собою і естакадою мережею мостиків на дахах, там же на дахах обладнані вогневі точки.
  • Клінт, щоб не повторювати помилку захисників Квінсі, обладнав штаб на верхньому рівні естакади.
  • У Квінсі є зупинка монорейки під естакадою, на ній стоїть частиною звалився поїзд із трьох вагонів, в нахиленому вагоні встановлені дві лазерні пастки, по вагону можна проникнути в місто з північної сторони.
  • В поліцейській ділянці, на 1-му поверсі, варто апарат для повернення книг.
  • На парковці гніздо скорпіонів, про це згадується в записах Теси в поліцейському терміналі, на в'їзді на парковку встановлені дві лазерні пастки, на всій парковці присутній слабкий радіаційний фон.
  • Навпроти церкви на цвинтарі розбита гарбузова баштан.
  • У в'язниці Квінсі, в замкненій камері на «складний» замок, на унітазі сидить скелет укладеного з дерев'яною ложкою. Близько скелета пролом у бетонній стіні і невеликий підкоп, судячи з усього укладений зробив його своєю дерев'яною ложкою. Під ним лежить коробка з відмичками. Як він зробив пролом у зріст людини у бетонній стіні, укріпленої залізною арматурою, залишається загадкою.
  • Клінт і на службі у Стрільців продовжує носити одяг і капелюх минитменов.
  • У в'язниці Квінсі варто капсула з протектроном-поліцейським.
  • Зазвичай через Квінсі проходить шлях караванів-постачальників.

Поява Редагувати

Руїни Квінсі з'являються тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі