FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Рузка (англ. Ruzka) — істота Point Lookout, доповнення до Fallout 3; яо-гай з ім'ям, проживає в своєму лігві на північно-заході Пойнт-Лукаута 2277 ріку.

Опис Редагувати

Можна помітити розкидані по Пойнт-Лукауту довоєнні плакати з Рузкой, де вона представлена як цирковий ведмідь. Тепер же на момент 2277 ріка ведмідь зовсім здичавів і розважається грою з великою червоним м'ячем і тельбухами викрадених болотних людей. Рузка живе в невеликій ніші у кінці невеликої затоки, він небезпечний і угрожающ, якщо не мати спроможності «Один тварин»[1].

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Рузка
xx00ecf9
РівеньIcon level
7
Очки досвідуIcon XP
70
СприйняттяIcon eye
7
Очки здоров'яIcon heart
220
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно Нападає на ворогів і нейтральних істот у полі зору.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Шкоди хол. зброєю: 75 damageIcon damage
атакаIcon attack
Атака в стрибку: 100 damageIcon damage

Примітки Редагувати

  • Рузка — єдиний яо-гай на території Пойнт-Лукаута, він ворожий до Самотньому Подорожньому і нападе на нього, як тільки побачить, за винятком випадку наявності у того спроможності «Один тварин».
  • Кілька постерів з Рузкой можна побачити на стіні поруч з пасажирським кубриком на поромі «Герцогиня Гамбіт». Рузка також з'являється на завантажувальних екранах Point Lookout, що супроводжується написом «Рузка — диво-ведмідь».
  • За розміром Рузка в 1,2 рази більше звичайних яо-гаєв.
  • Якщо виходити з того, що живий Рузка — яо-гай з плаката, то його вік повинен бути не менше 200 років.
  • В одній із записів терміналу Херберта Дэшвуда говориться: «Ти не знайдеш жодної з цих діток, балансуючих на великих гумових м'ячах, ось що я тобі скажу».

Поява Редагувати

Рузка з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Point Lookout.

Баги Редагувати

pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360Рузка може згенеруватися за межами карти або не з'явитися взагалі неможливо знайти навіть з допомогою команд консолі).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати