FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

Розумний Будинок (англ. The Sink) — простір в Old World Blues, додатку до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розумний Будинок — одноповерхова зона, що складається з чотирьох кімнат. В центральній кімнаті знаходиться модуль, який контролює інтелект Розумного Будинку — Центральний логічний модуль Розумного Будинку. У Розумному Будинку є носії інтелекту, що існували ще під час перебування там доктора Мебіуса: Тостер, Кнопка 01, Кнопка 02, Гурток, Біологічна станція, Сліпий Діод Джефферсон, Авто-Док Лігва, Книгоприймач і Раковина. В локації можна знайти безліч контейнерів, в особистій кімнаті Мебіуса знаходиться два ящика, кілька шафок, настінна аптечка і сейф. В кімнаті, де знаходяться Біологічна станція і Раковина, варто електроплитка. В центральній кімнаті розташовані верстак і верстат для спорядження патронів. Звідси є виходи на балкон, Мозкового Центру і Великий Горі.

Балкон Розумного Будинку в додатку Old World Blues є кінцевим пунктом телепортації з Мохавської Пустки, а також своєрідною штаб-квартирою Кур'єра. Слід зазначити нескінченний запас ментатів ботанічної кімнаті.

Цікаві факти Редагувати

  • Після зустрічі з доктором Клейном та іншими дослідниками Розумний Будинок стає домом для Кур'єра і з'являється можливість покращувати його з допомогою голозаписей, які можна знайти, подорожуючи Великий Горі.
  • Музика, яка грає в локації — тема Лост-Хіллз з Fallout (офіційному саундтреку Fallout вона називається «Metallic Monks»). Цю ж мелодію можна почути біля північних воріт Стрипа.
  • По всі контейнери, розташовані в Розумному Будинку, Кур'єр може помістити свої речі без ризику втратити їх (на деяких контейнерах у грі варто мітка авто-респауна, це означає, що їх вміст періодично оновлюється, при цьому речі, які перебували в контейнері, зникають).
  • Над верстатом і верстатом для спорядження патронів можна виявити шафки, в яких можна знайти необхідний матеріал для виготовлення чого-небудь. Вони розташовані горизонтально, тому їх дуже легко не помітити.
  • У центральній кімнаті Розумного Будинку знаходиться карта, яка показує більшість локацій Великої Гори; вона нагадує карту з Fallout 3, яку можна побачити ближче до кінця гри, та карта показувала розташування всіх Сховищ, що знаходяться на Столичної Пустки.
  • На стіні є графік, реєструючий всі покращення стелс-броні «Марк II».
  • У спальні Розумного Будинку, над початковим місцем розташування Гуртка, можна виявити схему сек'юрітрона і постер до фільму «RALPHIE», що зображає робота, сильно нагадує ЕД-Е.
  • Якщо через консоль ввести код проходження крізь стіни (tcl), то можна буде знайти мертвого доктора Послідовників Апокаліпсису у підставі вежі, одягненого в лабораторний халат Послідовників і має в інвентарі кілька стимуляторів.
  • Силове поле, навколишній балкон Розумного Будинку, можна знищити пострілом з покращеного звукового емітера, але навіть після його знищення зістрибнути з балкона не представиться можливим.

Поява Редагувати

Розумний Будинок з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі