FANDOM

Gametitle-FO1
Про розбите НЛО в Fallout 3 див. статтю про випадкові зустрічі.

« Гей! Вони справді десь там. »

Піп-Бой 2000

Літаюча тарілка (англ. Alien Ship, crashed flying saucer) — спеціальна зустріч, локація Fallout.

Опис Редагувати

Виходець з Сховища наштовхується на розбилася літаючу тарілку, полупогребенную в піску. У тарілки лежать два скелета прибульців. На тарілці прикріплена невелика табличка: «Власність Зони 51. Повернути при виявленні».

Цінні знахідки Редагувати

У одного з прибульців можна знайти портрет співака, а в іншого — бластер прибульців.

Примітки Редагувати

Зона 51 — локація, що не ввійшла в релізну версію Fallout 2. Військова база в Неваді, майданчик для випробувань експериментальної урядової авіації та вивчення інопланетних феноменів.

Поява Редагувати

Розбита літаюча тарілка з'являється тільки у Fallout.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в FalloutQuestion Icon В нашому світі Зона 51 має реальний прототип — американський військовий аеродром, віддалене підрозділ військово-повітряної бази Едвардс, де розробляються експериментальні літальні апарати і системи озброєння. Про Зону 51 в популярній культурі ходить чимало легенд. Як правило, в цих легендах говориться про те, що в 50-60 роки американські військові сили захопили потерпілий крах інопланетний корабель і з тих пір використовують інопланетні технології для власних розробок.

Див. також Редагувати

Корабель прибульців

Шаблон:Navbox Спеціальні зустрічі Шаблон:Navbox Космічні кораблі