FANDOM

Gametitle-FO3 BS
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Роза.

« Я думала, вона його врятує. Це ж була свята вода. Той чоловік у монастирі в Спрингвейле сказав, що вона свята! »

— Роза

Роза Майтнер (англ. Rosa Meitner)[1]персонаж Broken Steel, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Добросердечна душа і мандруюча мандрівниця, яка нещодавно прибула в Мегатонну, Роза скоро дізнається, що її дії призвели до смерті невинного. По-справжньому вражена і приголомшена, Роза виправдовується і щиро стурбована таким поворотом подій[2].

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Свята вода • З'являється у міських воріт тільки після отримання цього квесту. Біля входу в Мегатонну Роза дає воду жебракові. Випивши заражену радіацією рідина, він гине. Давши жебракові напитися і ставши мимовільним вбивцею, Роза просить Подорожнього зупинити людей, що створюють «святу воду у Спрингвейле.

Цитати Редагувати

  • «Я дала йому води, яку взяла в Спрингвейле. Вона на вигляд і на смак була чиста. Звідки мені було знати?»
  • «Ні! Цього не повинно було статися! Ні, вставай! Вставай! Не смій помирати, тобі має стати краще! Це ж свята вода, розумієш!»
  • «Ось він мені дав цю брошурку разом з водою. Його звуть брат Джерард. Ти його знайдеш на головній дорозі через Спрингвейл! Це він винен!»

Поява Редагувати

Роза Майтнер з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Примітки Редагувати

  1. Повне ім'я у Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide Rosa Meitner.
  2. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 93