FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями.

« Спеціальні роботи транслюють записане в Анклаві повідомлення президента Едему по всій Столичної пустки. »

Завантажувальні екрани Fallout 3

Робот-шпигун Анклаву Помилки перекладу#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Enclave eyebot) — істота Fallout 3, літаючий робот.

Опис Редагувати

Роботи використовуються Анклавом для поширення пропаганди на Столичного пустища, а також у дослідницьких і розвідувальних цілях. Спочатку нейтральні по відношенню до Самотньому Подорожньому, роботи-шпигуни допомагають солдатам Анклаву в бою проти нього.

Конструкція Редагувати

Роботи-шпигуни були розроблені перед війною компанією «Боязко» і призначалися для використання в якості медиапередатчиков. У конструкцію робота входять антигравітаційний двигун малої потужності (дозволяє висіти над підстильною поверхнею на висоті 2-3 м і переміщатися в горизонтальному напрямку зі швидкістю 5-10 км/год), телекамера-ретранслятор зображення, електрошокер (в цілях самооборони), набір радіоантен для прийому і передачі радіосигналів, вбудовані динаміки, легка броня і картографічний модуль. Роботи-шпигуни рухаються в основному по замкнутій траєкторії, віща через динаміки передачі радіо Анклаву.

Наведення в режимі V. A. T. S. можливо на бойовий інгібітор, броню або зброя. При загибелі робота відбувається вибух, здатний нанести 25 одиниць збитока.

Характеристики Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Робот-шпигун Анклаву
0001cf73
00095d25
0005ae49
00062dea
00062eac
РівеньIcon level
1
Очки досвідуIcon XP
10
СприйняттяIcon eye
5
Очки здоров'яIcon heart
30
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Неагресивно: Першим не нападає.Icon optionalIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Союзно: Допомагає союзникам.Icon requiredIcon optional
атакаIcon attack
Ranged (1 DamageIcon damage)
атакаIcon attack
Електрошокер (5 ШкодиIcon damage)
Робот-шпигун Анклаву
00095d25
РівеньIcon level
1
Очки досвідуIcon XP
0
СприйняттяIcon eye
5
Очки здоров'яIcon heart
0
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion

Активних і деактивуючих роботів-шпигунів Анклаву зазвичай не можна обшукати (крім зазначених у примітках), поражаемые роботи вибухають, розлітаючись на шматки, теж не залишаючи можливості для обшуку.

Примітки Редагувати

  • У грі повинен був з'явитися робот-шпигун Ізгоїв, але був вирізаний з остаточної версії (див. галерею).
  • В Fallout: New Vegas існує створений на базі робота-шпигуна унікальний робот ЕД-Е (розроблений в рамках проекту «Дюрафрейм»). Головний герой гри — Кур'єр — може використовувати робота як свого напарника. Також в грі повинен був з'явитися робот-шпигун «Сансет-Саспарілли», але був вирізаний з фінальної версії.
  • У додатку Lonesome Road Кур'єр зустріне копію ЕД-Е.
  • Коли Самотній подорожній виходить з сховища 101 то в ближайшой місцевості буде літати робот-шпигун Анклаву,але якщо повернуться туди після відвідування Рейвен-рок то його вже там не буде.

Поява Редагувати

Робот-шпигун Анклаву з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Зовнішній вид робоглаза схожий з штучним супутником Землі «Супутник-1», запущений на орбіту СРСР в 1957 році.

Галерея Редагувати

Істоти
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)