FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 BSGametitle-FNV
Icon disambig
Робот-охоронець з'являється і в інших іграх.

Робот-охоронець (англ. Sentry bot) — військовий робот Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Робот з кодовою назвою SB-XXXX створений незадовго до початку війни. Його озброєння включає два види знарядь: мініган або гатлинг-лазер на правій руці і гранатомет на лівій. Пересувається робот-охоронець на платформі з трьох коліс, що забезпечує йому високу швидкість.

Один з найбільш сильних роботів, що набагато перевершує протектронів, робомозгів Містерів Сміливців. За кількістю здоров'я знаходиться на одному рівні з кігтями смерті. Надзвичайно сильний і агресивний у бою. Для знищення противника може випустити поспіль кілька зарядів, перемикаючись на вогонь з автоматичної гармати на іншій руці. На відміну від інших роботів, у нього практично немає слабких місць. Як і інші роботи, має бойовий обмежувач (на спині), знищення якого змусить атакувати робота-охоронця всі цілі без розбору.

Вивівши з ладу робота-охоронця, можна роздобути металобрухт, ядерні батареї, гранатометному постріли, електронні заряди або 5-мм патрони (тип і кількість залежать від типу озброєння робота і випадкової генерації).

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Operation: Anchorage Редагувати

У симуляції звільнення Анкоріджа присутній пофарбовані в зимовий камуфляж Робот-охоронець ударної групи, а також вирізана робота версія з гатлинг - лазером.

Fallout: New Vegas Редагувати

  • Зустрічається рідше, ніж у Fallout 3. Примітно також те, що не зустрічається «фракційних» роботів навіть у таких впливових організацій, як НКР або Братство Сталі.
  • Кілька поліпшених роботів-охоронців знаходяться біля локації «Місце падіння гвинтокрила».

Примітки Редагувати

При наявності здатності «Робототехнік» можна підкрастися ззаду і відключити робота, після чого можна його зламати.

  • У локалізації «1С» дружні роботи-охоронці використовують репліки «Не бороніть операціями служби безпеки» і «Приємного вам дня».

Поява Редагувати

Робот-охоронець з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Різновиди Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати